استاندار زنجان:

زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان زنجان تقویت می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۴:۳۴
کد خبر: ۹۹۲۱۴۶
زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان زنجان تقویت می‌شود
فتح الله حقیقی استاندار زنجان، با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان استان باید در مدیریت‌ها ورود کند، گفت: مدیران از مشورت جوانان استفاده کنند و اندیشکده توسعه استان با حضور جوانان نخبه و تحت نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شده و مدیران در این اندیشکده حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان، در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به سالروز تشکیل  سپاه انقلاب اسلامی اشاره کردو گفت: سپاه مظهر اقتدار و عزت نظام است و در طول ۴۱ سال گذشته برای حفاظت از نظام و انقلاب جان فشانی کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه همیشه و در تمام مقتضیات زمانی در عرصه بوده و برای اقتدار کشور مان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، اظهار داشت: سپاه مظهر اقتدار است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان استان باید در مدیریت‌ها ورود کند، گفت: مدیران از مشورت جوانان استفاده کنند و اندیشکده توسعه استان با حضور جوانان نخبه و تحت نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تشکیل شده و مدیران در این اندیشکده حضور پیدا کنند.

حقیقی با بیان اینکه منابع انسانی بزرگترین سرمایه یک دستگاه، مدیر و نظام است، افزود: منابع انسانی خوب و هماهنگ می‌تواند تغییرات فوق‌العاده‌ای در سیستم ایجاد کند اما منابع انسانی ناهماهنگ نه تنها تغییراتی ایجاد نمی‌کند بلکه سیستم با بیکاری پنهان مواجه می‌شود.

وی بر صیانت از حقوق شهروندی تاکید کرد و افزود: این مهم زمانی تحقق می‌یابد که مردم به حقوق خود و همچنین به حقوق دیگران آشنا باشند.

استاندار زنجان بر ارتباط مدیران با رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: مدیران باید اقدامات انجام شده را از طریق رسانه‌ها منعکس کنند.

حقیقی به نظام آراستگی اشاره کرد و گفت: نظام آراستگی منشعب از مدیریت کیفیت مدل اروپایی است و موضوع مهم نظام آراستگی باید مورد توجه جدی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی  بر لزوم ارتباط سازمان‌های مردم‌نهاد با مدیران تاکید کرد و افزود: این مهم یکی از اصول شفافیت و پاسخگویی است.

استاندار زنجان بر اجرای دقیق دولت الکترونیک توسط دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: مدیران برای اجرای این امر مهم مدیریت لازم را داشته باشند چرا که باعث تسریع در امور می شود.

حقیقی با بیان اینکه زیر ساخت‌ها در دستگاه‌های اجرایی  برای اجرای دولت الکترونیک فراهم است، افزود: زیرساخت های دولت الکترونیک در استان تقویت می شود و برای ارائه هرگونه خدمات دولت الکترونیک باید دستگاه‌های اجرایی نهایت تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز