برای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب:

کارکنان ورزش و جوانان استان زنجان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده اقتصادی یک روز حقوق خود را تقدیم نمودند

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۳:۴۹
کد خبر: ۹۹۲۱۵۲
کارکنان ورزش و جوانان استان زنجان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده اقتصادی یک روز حقوق خود را تقدیم نمودند
کارکنان ورزش و جوانان زنجان برای کمک به اقشار آسیب‌دیده اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، حقوق یک روز خود را تقدیم نمودند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   "امروز جامعه‌ی ما به شفقّت بین افراد و آحاد جامعه احتیاج دارد؛ امروز جامعه‌ی ما به همدلی، به مسئولیّت‌پذیری، به بردباری، به صبر، به مانند این چیز‌ها احتیاج دارد. ما امروز در حال حرکت در یک مسیر بسیار مهم، پُرافتخار و خطیر هستیم؛ ما جامعه‌ی ایرانی، داریم به سمت قلّه‌ای حرکت می‌کنیم."

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 باور به گذشت دوران و عبور از بحران ویروس منحوس کرونا، پایداری و صلابت و اقتدار ملت را می طلبد. حال که مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانات گهربار خود بر این امید و لزوم همدلی برای شکست مشکلات تاکید نمودند، لازم است که تمام اقشار در نهایت توان در راستای تحقق این امر، متحدانه و مجاهدانه بکوشیم.

در این راستا و برای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب، ما کارکنان ورزش و جوانان در سطح استان زنجان با حضور در رزمایش همت جوانانه _ کمک مؤمنانه برای کمک به اقشار آسیب‌دیده اقتصادی ناشی از ویروس منحوس کرونا، حقوق یک روز خود را به این حرکت مردمی و خداپسندانه تقدیم نموده و از همه همشهریان و هموطنان گرانقدر و مردم دوست درخواست می‌نماییم تا در جهت نیل به مواسات، همدلی و کمک مومنانه به این پویش عظیم بپیوندند.

امیدواریم هر چه زودتر مردم جهان بخصوص ملت شریف ایران از شر این ویروس منحوس رهایی یابند.

کارکنان ورزش و جوانان استان زنجان

 

نظر شما