رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

قشم، منطقه آزاد پیشرو در میان شهرهای فعال ایران

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۸:۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۱
قشم، منطقه آزاد پیشرو در میان شهرهای فعال ایران
رییس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد قشم گفت: قشم شهر پیشرو شهرهای فعال ایران (طرح شفا)، میان مناطق آزاد کشور در حوزه ورزش‌های همگانی است.

به گزارش برنا، سمیه شهبازیان، رییس هیات ورزش‌های همگانی منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: طرح ملی شهر فعال(شفا)، از جمله طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که در راستای توسعه سامانه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های متفاوت در راستای توسعه ورزش همگانی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: منطقه آزاد قشم در میان هفت منطقه آزاد کشور با توجه به مولفه های اساسی شهر دوستدار ورزش با اجرای برنامه های ورزشی مختلف عنوان شهر پیشرو در طرح ملی شهر فعال در ورزش های همگانی را به خود اختصاص داده است.

رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی برای تمام سنین، خصوصاً برای اقشاری مانند بانوان، سالمندان و کودکان که به دلیل سبک زندگی فرصت فعالیت ورزشی را مثل سال‌های گذشته ندارند و بیشتر در معرض کم‌تحرکی هستند مؤثر خواهد بود.

به گفته شهبازیان؛ شهرهای فعال، یک منبع سرمایه گذاری در توسعه هرچه بیشتر سرمایه های زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و انسانی هستند و اثر این شهرها بر ابعاد گوناگون زندگی شهری بسیار ملموس است و به آسانی نمی توانند آنها را نادیده گرفت.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت توسعه ورزش همگانی در جزیره قشم، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ورزش را در برنامه روزانه مردم به عنوان یک فرهنگ وارد کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که سطح سلامت و فرهنگ جامعه ارتقاء خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز