از فردا آغاز می شود

مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان

۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۶:۵۵
کد خبر: ۲۸۴۲۸۲
با ورود تیم های شرکت کننده به اصفهان، دومین دوره مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده از فردا، 22 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نشست فنی و هماهنگی دومین دوره مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان امروز برگزار شد. در این نشست مسئولین برگزاری مسابقات و سرپرستان تیم‌های حاضر حضور داشتند و پیرامون برنامه رقابت‌ها و موارد دیگر  هماهنگی‌های لازم انجام شد.

محمدرضا باباگلیان، دبیر ستاد اجرایی مسابقات در این نشست گفت: این مسابقات با عنوان نکوداشت هفته اصفهان و به منظور ایجاد تبادلات فرهنگی، شناسایی ظرفیت‌های شهر اصفهان و تقویت بعد قهرمانی ورزشکاران تدارک دیده شده و امیدواریم که به نحو شایسته برگزار شود.

حمیدرضا ساکت مسئول کمیته فنی مسابقات نیز ضمن خیر مقدم به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

بر این اساس، با ورود تیم های شرکت کننده به اصفهان، دومین دوره مسابقات بین‌المللی شهرهای خواهر خوانده از فردا، 22 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

اولین دیدارهای این مسابقات روز سه‌شنبه، ساعت 9 صبح بین تیم‌های عراق و مالزی در رشته بسکتبال با ویلچر و تیم‌های شهید شهریاری و ذوب آهن در رشته والیبال نشسته برگزار خواهد شد.

در رشته بسکتبال با ویلچر تیم‌های ارمنستان، مالزی، چین، عراق، روسیه و سه تیم مخابرات اصفهان، ایثار اصفهان و ایثار تندیس ماهان قم از ایران حضور دارند.

در رشته والیبال نشسته نیز تیم‌های روسیه، آلمان، عراق و چهار تیم از ایران با عناوین شهید خرازی، شهید شهریاری، گز سکه و ذوب آهن اصفهان نیز شرکت می‌کنند.

مراسم رسمی افتتاحیه این رقابت‌ها امروز، دوشنبه، ساعت 17 در محل سالن شهدای مخابرات شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما