نشست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های کم توانان ذهنی برگزار می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۴:۴۵
کد خبر: ۲۹۴۴۳۴
نشست هیات اجرایی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های کم توانان ذهنی آسیا برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید محمدکاظم واعظ موسوی پیرامون این نشست گفت: در سفر به ماکائو سه برنامه عمده تدارک دیده شده که بنده در آن شرکت خواهم کرد. در درجه اول نشست کمیته اجرایی فدراسیون ورزش های کم توانان ذهنی در منطقه آسیا با حضور اعضای جدید برگزار خواهد شد و در واقع این نشست، اولین جلسه رسمی پس از تغییرات ایجاد شده در کادر کمیته اجرایی است.

واعظ موسوی افزود: در نشست پیشین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی دو دستور جلسه مهم پیشنهاد شد که فدراسیون بین المللی در بخش آسیا می بایست در مورد آنها تصمیم گیری و اعلام نظر می نمود. اولین مورد تغییر ترکیب کمیته اجرایی INAS و دومین مورد  تعریف یک کلاس جدید برای ورزشکاران بود و تصمیمات اتخاذ شده در این دو مورد در نشست پیش رو اعلام خواهد شد.

عضو کمیته شایستگی فدراسیون جهانی INAS خاطر نشان کرد: دومین برنامه در این سفر، حضور در جلسه هماهنگی کلاس بندی های ملی است که از هر کشور یک نفر به عنوان مسئول کمیته شایستگی در آن شرکت می کند و آخرین تغییرات پیرامون کمیته شایستگی و هم سطح کردن تصمیمات و موارد مورد نظر در آن صورت می گیرد.

وی در ادامه گفت: یک دوره توجیهی در خصوص کلاس بندی های ورزشی نیز تدارک دیده شده که از هر کشور یک نفر در آن حضور دارد تا با جهت گیری های مورد نیاز برای کلاس بندی ها آشنا شود. ضمن اینکه تا کنون اقداماتی که برای ورزشکاران صورت می گرفته صرفا در خصوص احراز شایستگی و بررسی شرایط عمومی بوده است و  اینکه ورزشکار برای چه رشته ای مناسب است، اقدامی است که باید توسط کلاس بندی صورت بگیرد و این دوره در این خصوص برنامه های ویژه ای دارد.

نایب رئیس فدراسیون آسیایی ورزش برای کم توانان ذهنی در پایان گفت:حضور من در برنامه های یاد شده به ترتیب به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی ورزش برای کم توانان ذهنی در نشست کمیته اجرایی، مسئول کمیته شایستگی ایران در جلسه هماهنگی کلاس بندی های ملی و نیز نماینده ایران در دوره توجیهی کلاس بندی های ورزشی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز