کماندار نقره ای تیم ملی جانبازان و معلولین:

نقاط ضعفمان را شناختیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۹۱۸۰
نقاط ضعفمان را شناختیم
کماندار ملی پوش تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های بین المللی تیر و کمان گفت: برای مسابقات اصلی آلمان که دارای امتیاز سهمیه پارالمپیک ریواست ، آماده می شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وی در خصوص عملکرد خود در این رقابت ها گفت: با توجه به تغییرات کادر فنی و به دنبال آن اصلاح تکنیک کمانداران ،در این مسابقات به کسب نتیجه و سکو فکر نمی کردیم و صرفا می خواستیم در تغییرات اعمال شده خود را محک بزنیم، اما خوشبختانه نه تنها هدف اصلی محقق شد، بلکه توانستیم در بخش انفرادی به دو نشان نیز دست پیدا کنیم.

عباسپور در ادامه افزود: این رقابت ها از نظر تدارکاتی بسیار عالی بود و حالا با شناخت بیشتر از رقبا و همین طور رفع ایرادات، برای مسابقات اصلی آلمان که دارای امتیاز سهمیه پارالمپیک ریواست ، آماده می شویم.

تورنمنت بین المللی تیر و کمان جمهوری چک با حضور نمایندگان 25 کشور از 17 تیر ماه به صورت رسمی آغاز شد و امروز به کار خود پایان داد.

این رقابت ها فاقد سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک است و صرفا در زمره رقابت های WORLD RANKING قرار دارد و از این رو مسابقات تدارکاتی خوبی برای رقابت های جهانی کسب سهمیه آلمان به شمار می رود.

تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معولین جمهوری اسلامی ایران با ترکیب ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، هادی نوری، کاظم تن، مجید کاکوش، فرزانه عسگری، راضیه شیرمحمدی و سمیه عباسپور و با هدایت نیکولاویچ، مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی، در این مسابقات حضور یافته بود و با کسب یک نشان طلا و یک نشان نقره انفرادی به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز