غرفه پررونق هیات ورزشهای همگانی تهران در نمایشگاه هفته ملی کودک

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۸:۱۴
کد خبر: ۳۲۹۲۶۱
غرفه کمیته بازی و ورزش کودکان هیات ورزش های همگانی استان تهران در نمایشگاه هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای پر رفت و آمدی را با حضور کودکان مشتاق می گذراند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نمایشگاه هفته ملی کودک که از 15 مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر شده است این روزها شاهد حضور کودکان و نوجوانان مشتاق بازی، نقاشی و ورزش است. در این میان غرفه کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیات ورزشهای همگانی استان تهران با حضور غلامی رییس این کمیته با بازی های استاندارد ودر عین حال ورزشی و متناسب برای کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه های مفرح و مسابقات متنوع کودکان و نوجوانان بسیاری را به این غرفه جذب کرده است و بازدید کنندگان استقبال بسیاربالایی از غرفه هیات ورزشهای همگانی استان کرده اند.

در این غرفه نیز کودکان و مربیان با وسایل بازی حرکتی  و متناسب برای تحرک و سلامتی کودکان آشنا شدند.همچنین دیگر رشته های ورزش همگانی نیز در غرفه هیات استان فعالیت داشته و کودکان و نوجوانان را با انواع ورزشهای همگانی از جمله فریزبی آشنا می کنند.

نمایشگاه هفته ملی المپیک همه روزه از ساعت 9 صبح الی 18 عصر تا 21 مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب دایر می باشد.

نظر شما