با حضور مسئولین ورزش همگانی و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد،

همایش پیاده روی خانوادگی "صبح و نشاط با کاروان اربعین" در بوستان جوانمردان

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۳۷۱۷۹
همایش پیاده روی خانوادگی  صبح و نشاط با کاروان اربعین در بوستان جوانمردان
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت هیات ورزشهای همگانی استان تهران و سازمان ورزش شهرداری با حضورهزاران نفر از شهروندان صبح جمعه 15 آبان ماه دربوستان جوانمردان برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا این همایش از ساعت 7 صبح با پیاده روی شهروندان و مسئولین ورزش همگانی و سازمان شهرداری تهران از جمله مجد آرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی، گرشاسبی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، شعبانی بهار معاونت توسعه ورزشهای همگانی، شجاع پوریان رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران، علوی معاونت فرهنگی شهرداری، حسنی نایب رییس هیات همگانی  و جمعی دیگر ازمسئولین از درب پایین بوستان جوانمردان به سمت بالا با شعار "ورزش و سلامتی" "ورزش و نشاط" آغاز شد. هموطنان در مسیر پیاده روی در غرفه تست قند خون نیز حضور پیدا کرده و به طور رایگان ازآنها تست گرفته می شد. درانتهای پیاده روی هموطنان تهرانی در برنامه های مداحی،مرشد خوانی و حرکات نمایشی ورزشی حضور یافتند.

ولی الله شجاع پوریان عضو شورای اسلامی شهر تهران و رییس هیات همگانی استان تهران در همایش پیاده روی خانوادگی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی هزینه درمان را در جامعه کاهش می‌دهد، افزود: روی آوردن به ورزش می تواند در تامین سلامت جسم و روح افراد نیز موثر باشد.

شجاع پوریان گفت: در صدد هستیم با برگزاری بیشتر همایش پیاده روی که مادر تمام رشته های ورزشی است، ورزش همگانی را بین ساکنان تهران نهادینه کنیم چراکه به نظر می رسد توجه به ورزش همگانی حتی به صورت نمادین هم می تواند بسیاری از خستگی‌های ناشی از فعالیت های روزانه شهروندان را کاهش دهد.

همچنین قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تقدیر از برگزار کنندگان همایش پیاده روی، توسعه ورزش همگانی و نهادینه شدن ورزش در سبد خانوار را بهترین هدیه برای اعضای یک خانواده بیان کرد و افزود: اجرای برنامه های ورزشی روزانه و ترغیب شهروندان تهرانی به ورزش کردن به طور قطع سلامت و  نشاط را برای ایشان به ارمغان می‌آورد.

علی مجدآرا رییس فدراسیون ورزش همگانی نیز در همایش پیاده روی بوستان جوانمردان با بیان اینکه هر شهروندی باید هر روز نظافت، عبادت و ورزش را در برنامه های خود بگنجاند، گفت: توسعه ورزش همگانی در خانواده ها گسترش پویایی و نشاط را  برای افراد در جامعه در پی خواهد داشت.

در پایان این همایش به قید قرعه  بیش از 20 دستگاه دوچرخه 10 مجموعه کامل لباس و ادوات ورزشی  وهمچنین جوایز نقدی به شرکت کنندگان اهدا شد.

نظر شما