در دیدار رئیس فدراسیون گلف با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مطرح شد

بررسی راه های توسعه و گسترش گلف

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۸:۰۸
کد خبر: ۳۹۱۹۵۴
بررسی راه های توسعه و گسترش گلف
به منظور رشد و توسعه ورزش گلف رئیس فدراسیون گلف ایران با حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دیدار و در خصوص نحوه و چگونگی توسعه این ورزش مفرح در قم به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف و وودبال در دفتر کار مدیر کل ورزش و جوانان قم حاضر و درخصوص توسعه و راه اندازی اماکن ورزش گلف قم به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ضمن اعلام این خبر که زمین چمن واقع در فرهنگسرای جوان در اختیار هیئت گلف قم قرار گرفته، عنوان کرد: به منظور رشد و توسعه هر چه بیشتر این ورزش، زمین گلف واقع در بوستان الغدیر در آینده ای نزدیک تجهیز و تکمیل خواهد شد.

رئیس فدراسیون گلف در این نشست از نگاه ویژه و مدبرانه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به ورزش گلف تشکر کرد و عنوان کرد:‌ استان قم با توجه به تدابیر و نوع نگاهی که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین کادر اجرایی هیئت گلف و وودبال استان قم صورت گرفته است در حال حاضر شاهد حضور استعدادهای توانمندی در این رشته ورزشی از استان قم در سطح کشور هستیم.

سعیدی اظهار کرد:‌ با اضافه شدن زمین گلف های جدید به امکانات هیئت ورزشی در قم مطمئن هستم که در سال های پیش رو شاهد رشد و توسعه این ورزش از سوی جوانان قمی خواهیم بود و در آینده نزدیک قم تبدیل به یکی از پایگاه های مهم برای این فدراسیون ورزشی خواهد شد.

در این سفر سعیدی از زمین های گلف و مینی گلف بازدید و با گلفبازان هیات استان دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز