سطح مسابقات جوانان خوب بود

اسماعیل نژاد: رسیدن به رکوردها کار دشواری است/ دوومیدانی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۳۹۶۰۴۲
قهرمان قهرمانان رقابتهای دوومیدانی دختران جوان کشور گفت: رقابت های نزدیک و خوبی بود و با اختلاف کمی نسبت به تیم حریف قهرمان شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حمیده اسماعیل نژاد قهرمان قهرمانان رقابت های دوومیدانی دختران جوان کشور درباره شرایط این مسابقات صحبت کرد.

اسماعیل نژاد در این باره اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دختران جوان کشور در سطح مطلوبی برگزار شد. رقابتهای تنگاتنگی بود. به خصوص در دوی 200 متر مصاف خوبی داشتیم و به جرات میگویم که یکی از با کیفیت ترین مواد این مسابقات بود. از اینکه در سه ماده به مدال طلا رسیدم و قهرمان قهرمانان شدم خوشحال هستم.

وی افزود: تا پایان روز نخست ما 6 امیتاز از تیم فارس عقب بودیم، اما خوشبختانه روز دوم ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند و توانستیم جبران کنیم و با اختلاف چهار امتیاز جام قهرمانی را از آن خودکنیم. البته جنگیدن بر سر امتیازات با فاصله کم، به جذابیت مسابقات افزود.

دونده خراسانی کشورمان ادامه داد: چهار سال است که دوومیدانی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم. در حال حاضر نیز زیر نظر خانم برزنونی در استان خراسان تمرینات را دنبال می کنم. تلاش می کنم تا در دوهای سرعت پیشرفت خوبی داشته باشم تا در میادین آسیایی و جهانی حاضر شوم. البته حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیایی که در سال جاری برگزار می‌شود، بستگی به نظر فدراسیون دارد.

اسماعیل نژاد در پایان در خصوص رسیدن به رکورد ملی دوهای سرعت گفت: رکورد دوهای سرعت به غیر از 60 متر که داخل سالن برگزار می شود، در دست مریم طوسی است. زمان های خوبی به ثبت رسیده و رسیدن به این رکوردها کار دشواری است. اما غیر ممکن نیست و من هم تلاش خود را برای رشد روزافزون خواهم کرد.

نظر شما