محمدپور: برای کسب مدال طلا در مسابقات شرکت کردم

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۸۵۹۲۰
محمدپور: برای کسب مدال طلا در مسابقات شرکت کردم
ملی پوش روئینگ گفت: سطح مسابقات در تکنفره جوانان بالا بود و من با رقابت با ملی پوشان دیگر در نهایت موفق به کسب مدال طلا شدم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین محمودپور در مسابقات روئینگ قهرمانی کشور که در دریاچه آزادی برگزار شد موفق به کسب مدال طلا در روئینگ تکنفره جوانان شد. وی سطح این رقابت ها را بالا توصیف کرد و حضور ملی پوشان را عامل اصلی این مسئله دانست.

دارنده مدال طلا مسابقات روئینگ قهرمانی کشور گفت: سطح مسابقات در تکنفره جوانان بالا بود و من با رقابت با ملی پوشان دیگر در نهایت موفق به کسب مدال طلا شدم.

امیرحسین محمودپور با اشاره به فاصله زمانی کم این مسابقه با مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: کمتر از یک ماه بود که از مسابقات آسیایی برگشته بودیم و این موضوع سختی مسابقات را برای من و دیگر ملی پوشان دو چندان کرد.

محمودپور تمرینات بی وقفه را عامل اصلی موفقیتش در مسابقات آسیایی و کشوری دانست و تشریح کرد: در مسابقات کاپ 1 آسیا که خرداد ماه در تهران برگزار شد شرکت کردم و موفق به کسب 1 مدال نقره و 1 برنز شدم و بلافاصله پس از این مسابقات تمریناتم را در اردوی تیم ملی ادامه دادم و در مهرماه موفق به کسب مدال نقره چهارنفره جوانان قهرمانی آسیا در کشور تایلند شدم و کمتر از یک ماه بعد مقام اول مسابقات کشوری را بدست آوردم.

ملی پوش روئینگ در پایان با اشاره به سن و سابقه ورزشی خود تصریح کرد: من تنها 18 سال دارم و 3 سال است که قایقرانی را شروع کرده ام، به امید خدا و با حمایت بیشتر فدراسیون و مسئولین ورزش استان در سال های آینده تمام تلاشم را برای کسب نتایج بهتر خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز