شهلا: یکی از بهترین مربی های پاکت بیلیارد جهان به ایران می آید

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۹۹۴۵۲
شهلا: یکی از بهترین مربی های پاکت بیلیارد جهان به ایران می آید
سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران از حضور یکی از بهترین و اصولی ترین مربیان پاکت بیلیارد جهان در ایران خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کامران شهلا سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران با اشاره به حضور یوهان روسنیک هلندی گفت: یوهان یکی از بهترین و اصولی ترین مربیان در رشته پاکت بیلیارد است. فدراسیون بولینگ و بیلیارد بمنظور ارتقای سطح کیفی بازیکنان پاکت بیلیارد ایران از وی دعوت کرده است تا اسفند ماه جاری به ایران بیاید.

وی در مورد رزومه کاری مربی هلندی در کشورهای مختلف یادآور شد: یوهان  بیش از 10 اردوی آموزشی پاکت بیلیارد را در طول زندگی حرفه ای خود بعنوان سر مربی در کشورهای مختلف جهان برگزار کرده است، از سال 2014 – 2006 کاپیتان تیم منتخب اروپا در مسابقات مشهور و صاحب نام جام موسکونی (Mosconi Cup) بوده است که هر ساله بین تیمهای منتخب اروپا و آمریکا برگزار میشود. وی بعنوان مربی ملی در 18 رویداد قهرمانی جهان ،15 رویداد قهرمانی اروپا ، 21 رویداد رنکینگ جهانی ، 60 رویداد تور اروپا ، 3 رویداد تور بین المللی IPT و در 7 جام موسکونی (Mosconi Cup) شرکت داشته است .

شهلا در خصوص شرایط شرکت در این دوره افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است برترین های رنکینگ کشوری آقایان و بانوان در این کلاس شرکت کنند که این می تواند برای پیشرفت آنها بسیار موثر باشد.البته در نظر است یک دوره آموزشی نیز برای مربیان علاقه مند به این رشته نیز به مدرسی یوهان روسنیک برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز