نوروزی: کسب مدال در پاراآسیایی ۲۰۱۸ دور از دسترس نیست

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۴:۵۷
کد خبر: ۵۰۰۵۱۲
نوروزی: کسب مدال در پاراآسیایی ۲۰۱۸ دور از دسترس نیست
رئیس انجمن شنای فدراسیون جانبازان و معلولان گفت در صورت برگزاری اردوهای تدارکاتی کسب مدال در بازی های پاراآسیایی جاکارتا دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید نوروزی در این خصوص گفت: در مسابقات قهرمانی کشور شنا حدود ۵۰ ورزشکار زیر ۱۸ سال شرکت کرده بودند که بازیکنان مستعدی شناسایی شدند و در صورت حمایت، اردوهایی را برای آنها پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: دو یا سه مرحله اردوی آمادگی برای استعدادیابی این شناگران در نظر گرفته و به فدراسیون اعلام کرده ایم که در صورت مهیا بودن شرایط، افراد مستعد را می توانیم شناسایی کنیم. قصد داریم در بهمن ماه یک اردو برگزار کنیم و برای سال جدید نیز دو مرحله اردو درنظر گرفته ایم.

رئیس انجمن شنای فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار داشت: برای بازی های پاراآسیایی قصد داریم در یکی از مسابقات بین المللی رنکینگ دار شرکت کنیم تا شناگران بتوانند ورودی مسابقات پاراآسیایی را به دست آورند. درحال حاضر منتظریم تا کمیته بین المللی، محل برگزاری مسابقات را مشخص کند.

وی هدف از شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب مدال عنوان کرد و گفت: در بازی های پاراآسیایی جاکارتا سهمیه گرفتن راحت است اما همه کشورها برای کسب مدال تلاش می کنند. اگر برای تیم ایران هم خوب سرمایه گذاری شود کسب مدال دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز