با حضور رئیس و دبیر فدراسیون کبدی؛

آئین تجلیل از قهرمانان کبدی تهران برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۱۲۰۷
آئین تجلیل  از قهرمانان کبدی تهران برگزار شد
مراسم تجلیل از قهرمانان کبدی استان تهران با حضور رئیس، دبیر فدراسیون کبدی و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هیات کبدی استان تهران به پاس زحمات و تلاش های بی وقفه بازیکنان و مربیان فعال با دعوت از مسئولان فدراسیون کبدی و اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

کبدی استان تهران در چند سال گذشته حضوری چشمگیر و فعال در سطح اول کبدی کشور داشته است، تیم های تهرانی بویژه در بخش بانوان عناوین متعددی را کسب کرده اند.

محمدرضا مقصودلو ضمن تقدیر از زحمات کبدی کاران تهرانی در جمع حاضرین گفت: استان تهران به عنوان پایتخت کشور می تواند بازوی توانمند فدراسیون در تمامی امور باشد و هیات کبدی استان با ایجاد تعامل بیشتر با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان می تواند روزهای درخشانی برای کبدی تهران در سطح کشور رقم بزند.

حسن میرزا آقابیگ معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در جمع کبدی کاران تهرانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان با نگاه حمایتی این آمادگی را دارد تا از برنامه و فعالیت های کبدی استان تهران حمایت ویزه ای داشته باشد و امیدوارم با وجود نگاه مثبت مسئولان فدراسیون، کبدی کاران تهرانی از ظرفیت های بالای فدراسیون برای کسب موفقیت های بیشتر بهره لازم را ببرند.

نظر شما