حضور دوچرخه سواران در مسابقات جام جهانی ایتالیا و بلژیک

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۰۹۷۸۷
حضور دوچرخه سواران در مسابقات جام جهانی ایتالیا و بلژیک
پس از اینکه سفر تیم ملی دوچرخه سواری معلولان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا لغو شد، این تیم برای حضور در رقابتهای جام جهانی ایتالیا و بلژیک آماده می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دبیر انجمن دوچرخه سواری فدراسیون جانبازان و معلولان ایران با اعلام این مطلب گفت: بعد از لغو مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود اسفندماه در کشور بحرین برگزار شود، تمرینات بدنسازی تیم ملی ادامه دارد تا سال آینده در مسابقه جام جهانی جاده (UCI Para Cycling Road World Cup) شرکت کند.

وی افزود: تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی باید امتیازات لازم را در مسابقات بین المللی کسب کند به همین جهت حضور در رقابت جام جهانی را درنظر گرفته ایم که اردیبهشت ماه سال آینده در دو کشور بلژیک و ایتالیا برگزار می شود.

فرهاد عصفوری اظهار داشت: تیم ملی قرار بود با ترکیب بهرام سلیمانی و مهدی محمدی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که با لغو این رقابتها امیدواریم در مسابقات جام جهانی ایتالیا و بلژیک شرکت کند و علاوه بر کسب تجربه، امتیازات لازم را برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا کسب کند.

وی همچنین از ثبت مسابقات قهرمانی کشور سال آینده در تقویم فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور امسال را در تقویم فدراسیون جهانی ثبت کردیم تا امتیاز جهانی داشته باشد و ورزشکاران کشورمان بتوانند رتبه بین المللی خود را افزایش دهند. مسابقات سال آینده را نیز در تقویم فدراسیون جهانی ثبت خواهیم کرد.

وی یادآور شد: برای بالا بردن آمادگی دوچرخه سواران کشورمان قصد داریم مسابقات جایزه بزرگ را برگزار کنیم و اردوهای آمادگی را نیز از اوایل سال آینده آغاز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز