با حضور دکتر وکیلی گیلانی؛

همایش آموزش چوگان در رده های پایه برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۱:۵۱
کد خبر: ۵۲۵۸۳۰
همایش آموزش چوگان در رده های پایه برگزار شد
همایش مدرسه چوگان قصرفیروزه با هدف آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با رشته چوگان و استعدادیابی در این رشته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین همایش آغاز فعالیت رسمی مدرسه چوگان قصرفیروزه با حضور گلنار وکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان، ابراهیم زاده مدیر باشگاه قصرفیروزه،پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته و با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان علاقمند به چوگان در باشگاه قصرفیروزه تهران برگزار شد.

در این همایش که به منزله آشنایی هر چه بیشتر رده های پایه با رشته چوگان و استعدادیابی فدراسیون برای پشتوانه سازی تیم های ملی برگزار شد،شرکت کنندگان زیر نظر مربیان چوگان بصورت اختصاصی به سوارکاری با اسب های ویژه رده های پایه و اصول اولیه بازی چوگان بصورت عملی پرداختند که با استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان همراه بود.

گلناروکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان در این مراسم با تاکید بر نقش ویژه نخستین مدرسه چوگان کشور در آشنایی هر چه بیشتر مردم ایران با این رشته کهن و استعدادیابی توسط مربیان،زیر نظر فدراسیون چوگان گفت:این طرح پس از تهران در استان های مستعد نظیر قزوین و آذربایجان شرقی نیز پی ریزی خواهد شد.

محسن ابراهیم زاده مدیر باشگاه چوگان قصر فیروزه نیز طی سخنانی با اشاره به استقبال بسیار خوب کودکان ونوجوانان برای فراگیری رشته چوگان گفت:با وجودیکه مدرسه چوگان قصرفیروزه در آغاز فعالیت خود قرار دارد،شاهد حضور استعدادهای بسیار خوبی در این رشته بوده ایم که بطور حتم با آموزش های ویژه زیر نظر مربیان در این مدرسه می توانیم شاهد پشتوانه سازی برای تیم های ملی آقایان و بانوان باشیم.

پیشکسوتان و بزرگان رشته چوگان نیز طی سخنانی کوتاه از راه اندازی مدرسه چوگان قصرفیروزه و اقدامات و برنامه های فدراسیون چوگان قدردانی کردند.

نظر شما