کاکوش: ورزش می تواند معلولان را از خانه بیرون بیاورد

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۴۰۱۷۱
کاکوش: ورزش می تواند معلولان را از خانه بیرون بیاورد
کماندار پارالمپیکی ایران بر این باور است ورزش می تواند بهترین مشوق برای افرادی باشد که دچار معلولیت هستند تا در فعالیت های اجتماعی شرکت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید کاکوش که در بازیهای پارالمپیک ریو تنها نماینده ایران در کلاس W1 بود در این باره به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تمریناتم را به فاصله سه روز بعد از بازی های پارالمپیک ریو آغاز کردم. این بازی ها به تجربیاتم افزود تا هدفم را مشخص کنم.

وی افزود: هدفم مقدس است چون می خواهم در بازی های پارالمپیک توکیو عملکرد خوبی داشته باشم و فینالیست شده و همه را خوشحال کنم.

کاکوش با بیان این مطلب که در شرایط خاصی تمرین می کند، اظهار داشت: قصد دارم موفق شوم تا اگر معلولی در خانواده ای وجود دارد به ورزش تشویق شود و از خانه بیرون بیاید.

کاکوش شرایط تیراندازی با کمان ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با نگاهی به نتایج و عملکرد تیم ملی در بازیهای پاراآسیایی و پارالمپیک متوجه پیشرفت این رشته خواهیم شد. تیم ایران در این مسابقات بهترین عملکرد را داشت به طوریکه بالا بردن پرچم پرافتخار ایران در بازیهای پارالمپیک اتفاق خوبی برای این رشته بود.

وی اضافه کرد: حضور در بازیهای پارالمپیک ریو ارزشمند بود. ما برای رسیدن به این مهم شرایط سختی را پشت سر می گذاریم و برای موفقیت در بازی های دوره بعد به حمایت مسئولان نیاز داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز