۱۴ تا ۱۸ شهریور به میزبانی منطقه آزاد انزلی؛

مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی اسپوکس برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۸:۳۶:۳۷
کد خبر: ۶۰۶۳۰۵
انجمن اسپوکس ایران با هدف برگزاری اولین مجمع آسیایی و کارگاه بین المللی، هفته آینده(14 تا 18 شهریور) به میزبانی استان گیلان و در منطقه آزاد انزلی میزبان کشورهایی از قاره آسیا و چند کشور اروپایی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، "محمدرضا هاشم پور پاشاکی" رییس انجمن اسپوکس کشور، گفت: اولین مجمع آسیایی اسپوکس برای انتخاب اعضای هیات رییسه کنفدراسیون قاره آسیا با دعوت از نمایندگان چند کشور آسیایی برگزار خواهد شد که طی آن رییس اسپوکس قاره آسیا ،دبیر کل،نایب رییس و دیگر اعضای هیات رییسه انتخاب خواهند شد.

وی افزود:همچنین در خلال برگزاری مجمع آسیایی،اولین کارگاه آموزش بین المللی مربیگری و داوری را با حضور مربیان و داوران کشورهای خارجی برگزار خواهیم کرد تا آنها با آخرین قوانین و ضوابط این رشته نوپا آشنا شوند.

هاشم پور در خصوص کشورهای حاضر در این رویداد بین المللی اظهار داشت: کشورهایی از جمله کره جنوبی، نپال،بوتان،هندوستان،امارات متحده عربی، بحرین، افغانستان، عمان ، انگلستان، کانادا،ایتالیا ،ولز، اسکاتلند و ایران برای حضور در رویداد فوق اعلام آمادگی نموده اند.

وی تصریح کرد: ورزش اسپوکس از سال ۹۴ توسط معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کارشناسی و شناسایی شد و از مهرماه سال 95 تحت پوشش فدراسیون انجمنهای ورزشی رسما فعالیت خود را آغاز کردکه طی حدود ۱۱ ماه فعالیت توانسته در ۱۵ استان کشور و در دو بخش آقایان و بانوان شعبه دایر نموده و اولین دوره مسابقات خود را تحت عنوان جام دهه فجر در بهمن ۹۵ در استان قزوین برگزار کند و همچنین با برگزاری کارگاههای متعدد ورزشی ۱۰۵ مربی و داور تربیت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز