اعضای کمیسیون آموزش IZSF منصوب شدند

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۹:۵۴
کد خبر: ۶۰۹۷۷۵
اعضای کمیسیون آموزش IZSF منصوب شدند
سه شنبه چهاردهم شهریورماه در جلسه ای با حضور محسن مهرعلیزاده و شخصیت های علمی حوزه علوم ورزشی و مدیریت، اعضای کمیسیون آموزش منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرعلیزاده هدف از تشکیل این کمیسیون را تعامل  بیشتر فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با شبکه دانشگاهی دانست و نیاز امروز تمامی ورزش ها را همگاهی علم و تجربه جهت توسعه آنها خواند.

رئیس فدراسیون جهانی ضمن اشاره به دستاوردهای IZSF، مهمترین بخش فعالیت های فدراسیون را منوط به ایجاد کمیسیونی کارآمد برای سامان بخشیدن به امور آموزش دانست و گفت: بخش آموزش تا به امروز با منابع و امکانات محدود دست به اقدامات بزرگی زده که امیدواریم با حضور و همراهی اساتید این حوزه، این فعالیت ها با نگاه علمی تر و شتاب بیشتری ادامه یابد.

در این نشست همچنین از طرح جامع پیشنهادی آموزش که توسط محمد باقری دبیر کمیسیون آموزش که با نظارت  شجاعی دبیرکل فدراسیون جهانی  تدوین شده، رونمایی گردید.

 گفتنی است در ادامه این جلسه، جواد شهلایی، علی محمدی، بختیار ترتیبیان، بهنام تقی پور، مجتبی امیری، رحیم عظیمی و میترا روحی به عنوان اعضای کمیسیون آموزش منصوب شدند و احکام آنها توسط محسن مهرعلیزاده اهداء شد.

نظر شما