به میزبانی آفتاب انقلاب؛

پارا دوومیدانی‌کاران جوان دوشنبه در رکوردگیری شرکت می‌کنند

۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۴:۰۵
کد خبر: ۶۱۰۹۶۹
پارا دوومیدانی‌کاران جوان دوشنبه در رکوردگیری شرکت می‌کنند
رکوردگیری از ۱۱۰ پارا دو و میدانی کار برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات فردا دوشنبه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس انجمن پارا دو و میدانی با اعلام این خبر گفت: رکوردگیری از ۱۱۰ پارا دو و میدانی کار جوان برای مشخص شدن برترین ها جهت حضور در بازی های پاراآسیایی فردا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

بهمن رضایی فرعی افزود: این رکوردگیری بدون حضور پارا دو و میدانی کارانی که به مسابقات جهانی سوییس اعزام شده بودند و در تمامی مواد و در رده های سنی زیر ۱۴ تا ۱۷ سال و زیر ۱۸ و ۱۹ سال برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز از میان نفرات برتر و ورزشکارانی که به مسابقات جهانی اعزام شده بودند ترکیب تیم را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان انتخاب می کنیم.

رئیس انجمن پارا دو و میدانی همچنین درباره آماده سازی تیم اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: منتظر بخشنامه چگونگی برگزاری مسابقات دو و میدانی هستیم که مسابقات در چه موادی و چه کلاس هایی برگزار می شود، اما ما براساس برگزاری مسابقات لیگ باشگاهی و رقابت های قهرمانی کشور نفرات برتر را انتخاب کردیم تا به همراه نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان لندن به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنیم. اردوهای آماده سازی هم به صورت غیرمتمرکز برگزار می شود.

رضایی در پایان گفت: برای آمادگی تیم اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور حضور در یک تورنمنت بین المللی را پیش بینی کرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز