رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی میز بانوان؛

هشت ورزشکار برتر مشخص شدند

۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۶:۵۶
کد خبر: ۶۲۴۰۲۶
رقابت‌های تور ایران تنیس روی میز بانوان با مشخص شدن نفرات برتر پیگیری شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه مسابقات تور ایرانی بانوان که از روز چهارشنبه ۱۹ مهر با میزبانی هیات تنیس روی میز البرز در جریان بوده، دقایقی قبل هشت ورزشکار برتر خود را شناخت.  

مهشید اشتری(خ.رضوی)، غزاله ملاطلب (البرز)، فاطمه مختار رضایی(مازندران)، شیما صفایی(همدان)، پریناز حاجیلو(البرز)، صبا صفری(مازندران) ، فاطمه جمالی فر (البرز) و ندا شهسواری (کرمانشاه) نفرات راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی می‌باشند که می بایست از ساعت ۱۵.۳۰ برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت نمایند.

از نکات جالب و شگفتی مسابقات تا این مرحله می بایست به شکست ۴-۳ مریم صامت ملی پوش با تجربه تیم ملی بزرگسالان درمقابل شیما صفایی ملی پوش همدانی تیم‌ ملی نوجوانان اشاره کرد که در نوع خود جالب می باشد، صامت این بازی را ابتدا ۳-۰ پیش افتاده بود، اما پس از آن نوجوان همدانی بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد چهار گیم بعدی را با پیروزی به پایان رساند. 

همچنین بازی بسیار نزدیک مریم فرعی  ملی پوش سابق نوجوانان در مقابل ندا شهسواری کاپیتان تیم ‌ملی بزرگسالان را نیز می بایست نشان از تلاش آینده داران برای ورود به حریم تیم ‌ملی بزرگسالان نامید.

از طرفی شکست ۴-۳ هلیا اصغری در مقابل غزاله ملاطلب و شقایق حسین زاده در مقابل فاطمه جمالی فر هم در نوع خود جالب و این باخت هیچ چیز از ارزش های این دو ورزشکار آینده دار کم نمی کند ، ضمن اینکه ملاطلب و جمالی فر از ورزشکاران با تجربه تیم‌ملی جوانان در سال های گذشته بوده اند.  

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به ترتیب جدول:

مهشید اشتری - غزاله ملا طلب

فاطمه مختار رضایی - شیما صفایی

پریناز حاجیلو - صبا صفری

فاطمه جمالی فر - ندا شهسواری

نظر شما