پایان رقابت نوجوانان در مسابقات بین المللی جوانان - تهران؛

نمایندگان ترک و ازبکستان در جایگاه نخست ایستادند/ کسب عناوین سوم تنیسورهای ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۱:۲۶
کد خبر: ۶۲۴۲۷۳
نمایندگان ترک و ازبکستان در جایگاه نخست ایستادند/ کسب عناوین سوم تنیسورهای ایرانی
پرونده رقابت های بین المللی تنیس جوانان با معرفی برترین‌ها بسته شد. ‌

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آخرین روز رقابت های تنیس بین المللی جوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد و تنیسورها برای کسب عناوین برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال بخش پسران ، آرتور سوگویان از ارمنستان با نتیجه ( 0-6 و 2-6) زیان احمد از انگلیس را برد و قهرمان شد ، زیان احمد در جایگاه دوم ایستاد و سینا مقیمی از ایران و جیان لوکا کوئینزی از ایتالیا عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش دو نفره ، تیم  ربیع اسلیم از سوریه - جیان لوکا کوئینزی از ایتالیا با برتری 2 بر صفر زوج آرتور سوگویان از ارمنستان - میرو سارکیسیان را از پیش رو برداشتند و صاحب عنوان قهرمانی شدند ، تیم آرتور سوگویان از ارمنستان - میرو سارکیسیان نائب قهرمان این دوره از رقابت های را از آن خود کردند و زوج محمد میرزایی- سینا مقیمی  از ایران و امیر محمد ادب جو از ایران - زیان احمد از انگلیس نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش انفرای دختران نیز ، زینب از ترک از ترکیه  با نتیجه ( 0-6 و 4-6 ) کاترینا زادوروزنا از اکراین را مغلوب کرد و در جایگاه نخست ایستاد ، نماینده اکراین نائب قهرمان شد و مشکات الزهراء صفی از ایران و تک باس از ترکیه مشترکا سوم شدند.

و در نهایت در بخش دو نفره، تیم زینب از ترک از ترکیه - کاترینا زادوروزنا از اکراین با نتیجه (2-6 و 2-6) زوج زینب کاکیرر - لارا تک باس از ترکیه را از پیش رو برداشتند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند . زینب کاکیرر - لارا تک باس از ترکیه نائب قهرمان شد و تیم های مشکات الزهراء صفی- فاطمه سادات زنجانی از ایران و سیلا آک - ملیسا یعقوب پور از ترکیه سوم شدند.

به این ترتیب این دوره از رقابت ها با معرفی نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه در حضور مهرافزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس، محسن خداپرست سرداور و مهدی افسری مدیر روابط عمومی برگزار و با اهداء لوح تقدیر به پایان رسید .

در جدول اصلی بخش دختران ۲۶ تنیسور از کشورهای ایران ، هند ، اکراین و ترکیه حضور دارند و در بخش پسران نیز 32 شرکت کننده از کشورهای انگلیس، آلمان ، ایران، ایتالیا، سوریه، ارمنستان و هند شرکت کردند.

این مسابقات از 15 لغایت 21 مهر ماه سال جاری در دو بخش انفرادی و دو نفره دختران و پسران در مرکز ملی تنیس ایران ( باشگاه استقلال) برگزار شد.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز