استاندار در جلسه هماهنگی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان؛

دیپلماسی ورزش، کار فرهنگی،شادابی، غرورملی و سرمایه گذاری معنوی است

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۳۶۲۳
دیپلماسی ورزش، کار فرهنگی،شادابی، غرورملی و سرمایه گذاری معنوی است
استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه ورزش در دنیا، اظهار کرد: دیپلماسی ورزش در جهان، کار فرهنگی، شادابی، غرورملی و سرمایه گذاری معنوی است و میزبانی یک مسابقات بین المللی می تواند تاثیر فرهنگی بسزایی در استان داشته باشد.

به گزارش گ وه ورزشی خبرگزاری برنا،دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز (14 آبان) در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش بانوان و آقایان در گلستان، تصریح کرد: این رویداد بسیار مهمی برای استان است و می تواند با عملکردی صحیح تاثیرات گردشگری، اقتصادی و جذب سرمایه گذار برای استان داشته باشد و قابلیت های استان را به خوبی نمایش دهد.
وی با اشاره به اهمیت اقدامات عمرانی نظیر ساخت پل، آسفالت و تونل ، خاطر نشان کرد: برنامه هایی از جنس همایشات ورزشی در واقع سرمایه گذاری محسوب می شود و کبدی ورزشی است که گلستان یکی از خواستگاه های به حساب می آید. 
وی مردم استان را میزبان واقعی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا دانست و افزود: خوشبختانه با نگاه مثبت دستگاه های اجرایی می توانیم این میزبانی را به تجربه ای خوب و امتحانی موفق تبدیل کنیم و زمینه را برای میزبانی های آنیده آماده نماییم.
استاندار گلستان یادآور شد: باید تمامی دستگاه های اجرایی به این مسابقات و حضور تیم های خارجی در استان به دید فرصتی برای انعکاس فعالیت ها و اقدامات خود نگاه کنند و نمایشی خوبی از استان داشته باشند چرا که در واقع گلستان نماد جمهوری اسلامی ایران در این میزبانی است.
دکتر هاشمی با اشاره به نتایج مثبت ورزش در جامعه، گفت: نتیجه برگزاری چنین مسابقاتی سالم سازی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی افزود: گلستان مهد بسیاری از ورزش ها نظیر کبدی، والیبال، بسکتبال و ... محسوب می شود و اگر میزبانی ما جاذبه های لازم را داشته باشد می توانیم در سایر زشته های ورزشی نیز اعلام آمادگی جهت میزبانی کنیم.
همچنین در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط آمادگی خود را جهت برگزاری این رویداد ورزشی مهم در استان اعلام کردند و اظهار داشتند امکانات خود را برای برگزاری باشکوه و آبرو مندانه این مسابقات بسیج خواهند کرد.
لازم به ذکر است استان گلستان در فاصله یک تا ششم آذرماه میزبان مسابقات کبدی قهرمانی آسیا با حضور 10 تیم بانوان و 9 تیم آقایان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز