برای حضور در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان؛

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۳۴۶۹۲
نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
تیم‌های والیبال ساحلی نیروهای مسلح ایران حریفان خود در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) از 15 تا 22 آبان ماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می‌شود و دو تیم از ایران نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

در این رقابت ها 20 تیم از جمله تیم‌های الف (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) و ب (آق محمد سلاق – عبدالحامد میرزاعلی) ایران شرکت می کنند و نمایندگان کشورمان پس از قرعه کشی مسابقات حریفان خود را شناختند.

بر این اساس، تیم ایران یک در گروه D با تیم های برزیل4 – سریلانکا یک – چین2 و بورکینافاسو همگروه شد و تیم ایران دو نیز در گروه B با تیم های برزیل 2 – برزیل 5 – هلند2 و لتونی2 هم گروه شد.

دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) حکم انتخابی المپیک سیزم سال 2019 را نیز دارد که تیم‌های برتر سهمیه کسب می‌کنند.

تیم‌های والیبال ساحلی نیروهای مسلح ایران را عیسی سنگدوینی مربی بین المللی و رئیس هیات والیبال استان گلستان به عنوان مربی در این رقابت ها همراهی می کند.

نمایندگانی از کشورهای برزیل، قطر و آلمان در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نظامیان جهان مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

برنامه امروز تیم های ایران به وقت تهران به قرار زیر است:

ساعت 14:30 – ایران ب با برزیل5

ساعت 15:30 – ایران الف با سریلانکا

ساعت 17:30 – ایران ب با هلند2

ساعت 18:30 – ایران الف با برزیل4

ساعت 21:30 – ایران الف با چین2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز