با اعزام ورزشکاران جوان؛

خدابنده‌لو: امیداورم در المپیک ۲۰۲۰ به مدال برسیم

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۰:۳۸
کد خبر: ۶۳۴۷۵۳
خدابنده‌لو: امیداورم در المپیک ۲۰۲۰ به مدال برسیم
مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: با توجه به جذب ورزشکاران جوان در بدنه تیم ملی، امیدوارم در المپیک 2020 توکیو بتوانیم به اولین مدال تیراندازی دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سکینه خدابنده‌لو مربی تیم ملی تپانچه کشورمان درباره آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی گفت:‌ اردوی تیم ملی تیراندازی با تپانچه با هدف کسب سهمیه المپیک نوجوانان در ژاپن و همچنین قهرمانی سلاح‌های بادی بزرگسالان آسیا از روز شنبه 13 آبان ماه آغاز شد که 24 ورزشکار در این اردو دعوت و تا پانزدهم آذرماه به تمرین ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: ما با هدف جوانگرایی این اردو را آغاز کردیم و اکثر حاضرین از ورزشکاران نوجوان و با استعداد هستند که برای مسابقات آماده می شوند. البته جوانان و بزرگسالان هم در اردوی حضور دارند و افرادی که بیشتر تلاش می‌کنند قطعاً جایگاه بهتری در تیم ملی خواهند داشت.

مربی تیم ملی تپانچه کشورمان درباره کسب مدال در المپیک اظهار داشت: با توجه به اعزام ورزشکاران جوان به مسابقات برون مرزی و استعداد هایی که در آنان وجود دارد امیدوار هستیم در المپیک 2020 توکیو به مدال برسیم.

وی در خصوص مشکلات کمبود فشنگ و ساچمه خاطر نشان کرد: با تلاش‌هایی که رییس جدید فدراسیون انجام داده، معضل کمبود فشنگ و ساچمه مرتفع شده و شرایط رو به بهبود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز