با حضور ۲۲ شرکت کننده صورت گرفت؛

برگزاری دومین دوره رقابت‌های اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۵:۳۴:۳۰
کد خبر: ۶۴۷۶۶۷
برگزاری دومین دوره رقابت‌های اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش
دومین دوره رقابت‌های اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش با حضور 22 شرکت کننده در جدول پیش مقدماتی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره رقابت‌های اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش با حضور ۲۲ شرکت کننده در جدول پیش مقدماتی از صبح روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه، طبق برنامه اعلام شده از سوی انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان (PSA) پیگیری شد و در پایان ، عرفان جمشیدی، محمودرضا کاشفی، آرشام طاهری و امیر حسین شفیعی به مرحله مقدماتی این رقابت بین‌المللی اسکواش راه یافتند.

هچنین به گفته سرپرست فنی رقابتهای PSA تهران، با انصراف Sandeep Ramachandran بازیکن هندی حاضر در این رقابت ها محمد امین عطایی خواه نیز به جدول مقدماتی رقابت ها راه یافت.

بر این اساس و با تلاش و پیگیری مسعود ضیاءالدینی، مسئول امور بین الملل فدراسیون اسکواش ایران، جدول مقدماتی مسابقات مجددا از سوی انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان (PSA) منتشر شد.

این رقابت‌ها در ۳ جدول بصورت جداگانه از ۱۹ آذرماه شروع و تا ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت و از جدول پیش مقدماتی این رقابتها ۴ نفر به جدول بعد صعود میکنند ودر نهایت از مقدماتی نیز ۴بازیکن به جدول اصلی مسابقات صعود خواهند کرد.

سرپرست کل این مسابقات امیر دریادار دوم مهران حدادی، ناظر فدراسیون اسکواش محمد آران و سرداور مسابقات فرهاد پورخلیل و محسن غلام نژاد جاوید سرپرست فنی این مسابقات را بر عهده دارند. 

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه در دو نوبت صبح و عصر پیگری خواهد شد تا از بین بازیکنان راه یافته به این مرحله چهار نفر به جدول اصلی رقابتها راه پیدا نمایند. 

 این رقابت‌ها با حضور بازیکنانی از کشورهای جمهوری چک، پاکستان، کویت، فرانسه، انگلیس، هنگ کنگ و عراق با جایزه ۱۰ هزار دلاری به میزبانی هیئت اسکواش تهران برگزار میگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز