جوان‌های رشته تیراندازی تاثیرگذار هستند؛

حسینی: جوانان انگیزه بالایی برای به دست آوردن کاپ و مدال دارند

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۸:۲۶
کد خبر: ۶۷۷۸۴۶
حسینی: جوانان انگیزه بالایی برای به دست آوردن کاپ و مدال دارند
رئیس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی سطح فنی رقابت های لیگ امسال را بالا ارزیابی کرد و از افزایش انگیزه جوانان برای به دست آوردن کاپ و مدال خبر داد.

به گزارش گروه ورذزشی خبرگزاری برنا، سید جعفر حسینی با بیان این مطلب گفت: یازدهمین دوره رقابت های لیگ باشگاهی از نظر فنی در مقایسه با سال گذشته خیلی خوب و در سطح بالایی برگزار شد، چون چهار بار رکوردشکنی داشتیم که یک بار در بزرگسالان و سه بار در جوانان انجام شد درحالیکه سال گذشته یک بار در رشته تفنگ کوردشکنی شده بود.

وی افزود: رکوردشکنی جوانان نشان می دهد جوان های رشته تیراندازی تاثیرگذار هستند و می توانند به تیم ملی کمک کنند. از طرفی امسال با توجه به اینکه رئیس فدراسیون جوایز تیمی را دو برابر کرده بود انگیزه تیم ها برای به دست آوردن کاپ و مدال خیلی زیاد شده بود و همین امر سبب شد در پایان مسابقات تکلیف قهرمان و نایب قهرمان و تیم سوم با اختلاف نیم یا یک نمره مشخص شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی همچنین به آمار رقابت های لیگ اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات امسال 99 دیدار در 34 هفته و طی پنج ماه انجام شد و سطح بالای رقابت ها و حضور جوانان با انگیزه می تواند برای تیم ملی پیش درآمد خوبی باشد تا در بازی های آسیایی جاکارتا مدال کسب کنند.

حسینی همچنین برگزاری مسابقات امسال را منظم ارزیابی کرد و گفت: رقابت های امسال را با حضور 30 تیم آغاز کردیم، اما دو تیم بانوان و آقایان پاس ناجا، هیات اهواز و تیم فارس بعد از قرعه کشی رقابت های لیگ انصراف دادند. با این حال سازمان لیگ برنامه ریزی کرد تا مسابقات با مشکل مواجه نشود و کوچکترین تغییری در زمان بندی و تقویم مسابقات نداشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز