پاداش ورزشکاران دو برابر است؛

کوهرنگی: سال آینده لیگ پویاتری خواهیم داشت

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۱:۲۶
کد خبر: ۶۷۸۷۷۷
کوهرنگی: سال آینده لیگ پویاتری خواهیم داشت
نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی از برگزاری لیگ پویاتر در سال آینده و آینده روشن این رشته خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بدرالملوک کوهرنگی در فینال رقابت های تفنگ قهرمانی کشور گفت: فینال خیلی نفس گیری انجام شد. وقتی بزرگان یک رشته روی خط می ایستند، اکثر مردم انتظار دارند که صاحب مقام شوندولی این بار سید ه زهرا هاشمی توانست عنوان نخست را کسب کند.

وی افزود: علیرغم اینکه فینال رقابت ها و نتایجی که به دست آمد خیلی زیبا، نفس گیر و هیجان انگیز بود، اما یک اتفاق تازه است. به نظر من باید از نظر نگاه مدیریتی برنامه ریزی ها و نگاه جدیدی داشته باشیم تا آینده روشنی را برای این رشته ببینیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی درخصوص رقابت های لیگ سال 96 اظهار داشت: لیگ امسال پویا و خوب بود. خوشبختانه امسال اعلام شده که پاداش ورزشکاران دو برابر است و به همین جهت انگیزه خاصی برای کسب مقام در ورزشکاران به وجود آمد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اختتامیه رقابت های لیگ خیلی خوب برگزار شد و جوایز تیراندازان همان جا پرداخت شد. در سال جدید هم با مسئولان باشگاه ها و هیات ها صحبت کردیم و از آنها خواستیم تا با تعداد بیشتر در لیگ سال 97 شرکت کنند و فکر می کنم تعداد تیم ها در سال آینده بیشتر خواهد شد. وقتی رقابت ها از نظر کمی افزایش داشته باشد از نظر کیفی هم با توجه به وضعیت کنونی حتما بالا خواهد رفت بنابراین سال آینده لیگ پویاتری خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز