مسابقات سه گانه قهرمانی جوانان آسیا؛

سانحه مانع نتیجه گیری مطلوب نمایندگان ایران شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۰:۲۲
کد خبر: ۷۰۴۵۸۶
سانحه مانع نتیجه گیری مطلوب نمایندگان ایران شد
مسیح عالی پور دیگر نماینده ایران نیز در بخش دو دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد و نتوانست عملکرد مطلوبی در این بخش داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات سه گانه قهرمانی جوانان آسیا با شرکت ۵۰ ورزشکار از ۱۳ کشور به میزبانی جیزه لانتاو کشور هنگ کنگ برگزار شد و ورزشکاران کشورمان از کسب نتایج مطلوب باز ماندند.

تیم ملی سه گانه ایران با چهار ورزشکار به نام های علی رضوانی، آرین قلعه نویی، سید جواد حسینی و مسیح عالی پور در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که از این بین تنها علی رضوانی تجربه حضور در میادین بین المللی را داشته و سه نماینده دیگر کشورمان که در رده سنی نوجوانان هستند برای نخستین بار به مسابقات بین المللی اعزام شدند. در این مسابقه علی رضوانی امید اول تیم کشورمان پس از عملکرد مطلوب در بخش شنا در بخش دوچرخه سواری با بداقبالی دچار ترکیدگی لاستیک دوچرخه شد و به علت شیب مسیر و عدم کنترل دوچرخه به شدت زمین خورد و از ناحیه شانه و پای چپ دچار خونریزی شد. با این وجود خوی جنگندگی و غیرت ایرانی وی مانع از ادامه مسابقه توسط وی نشد اما به دلیل زمان از دست داده در بخش دوچرخه و با وجود زمان خوب وی در بخش دو (آن هم با آسیب دیدگی و خونریزی) نتوانست جایگاهی بهتر سی و سومی این مسابقات کسب کند.

مسیح عالی پور دیگر نماینده ایران نیز در بخش دو دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شد و نتوانست عملکرد مطلوبی در این بخش داشته باشد. به این ترتیب سید جواد حسینی ورزشکار خوش آتیه تیم کشورمان با کسب عنوان ۲۶ این رقابت بهترین نتیجه تیم ایران را رقم زد و پس از وی آرین قلعه نویی، مسیح عالی پور و علی رضوانی به ترتیب در جایگاه ۲۹ و ۳۱ و ۳۳ این مسابقات ایستادند.

زمان به دست آمده ورزشکاران کشورمان به شرح زیر است:

۲۶- سید جواد حسینی با زمان ۱ ساعت و ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه

۲۹ -آرین قلعه نویی با زمان ۱ ساعت و ۴ دقیقه و ۵۲ ثانیه

۳۱ -مسیح عالی پور با زمان ۱ ساعت و ۵ دقیقه و ۱۴ ثانیه

۳۳-  علی رضوانی با زمان ۱ ساعت و ۵ دقیقه و ۲۵ ثانیه

هم چنین ورزشکاران هنک گنگ موفق شدند هر سه جایگاه اول تا سوم مسابقات را در بخش مردان به ترتیب زیر از آن خود کنند:

۱- اسکار کوگینز با زمان ۵۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه

۲- شینگ هم  با زمان ۵۷ دقیقه و ۳۹ ثانیه

۳- جیسون تای با زمان ۵۷ دقیقه و ۵۷ ثانیه

در این مسابقات ۴۶ سه گانه کار از خط پایان گذشتند، یک ورزشکار کره ای مسابقه را به پایان نرساند، نماینده هند اخراج شد و ورزشکاران سنگاپور و بحرین هم مسابقه را آغاز نکردند.

تیم ملی جوانان کشورمان همراه با سردار صبور رئیس فدراسیون که برای شرکت در اجلاس هیئت اجرایی کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا همراه با تیم در هنگ کنگ به سر می برد، صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شدند و مورد استقبال دبیر و کارکنان فدراسیون قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز