ناصر شکری در گفتگو با برنا:

فدراسیون کبدی برای حفظ قهرمانی برنامه‌های خوبی دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۵۴:۰۵
کد خبر: ۷۵۹۹۰۲
فدراسیون کبدی برای حفظ قهرمانی برنامه‌های خوبی دارد
رییس هیات کبدی استان اردبیل ، گفت: برنامه ریزی های خوبی برای حفظ قهرمانی توسط فدراسیون کبدی انجام شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناصر شکری، رییس هیات کبدی استان اردبیل درباره ارزیابی عملکردی تیم ملی مردان و آقایان  در بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با برنا، گفت: باتوجه به تجربیات گذشته فدراسیون کبدی برنامه های خوبی را برنامه ریزی کرد و توانست در بازی های آسیایی به مدال خوش رنگ طلا برسد. علی رغم اینکه در فدراسیون تغییراتی انجام شد، اورسجی توانست در راس مدیریت فدراسیون برنامه ریزی های خوبی را انجام دهد تا تیم ملی در رقابت های آسیایی به مدال طلا برسد.

وی ادامه داد: برنامه های اجرایی و مدیریت مشارکتی تیم ملی کبدی باعث شد تا یک گام نسبت به گذشته جلوتر باشیم. با کمک خانواده کبدی و لطف خدا در بخش آقایان و بانوان به مدال طلا برسیم که در طول تاریخ بی سابقه بود. 

شکری با اشاره به اینکه قبل از اعزام تیم ملی به  مسابقات جوانان برگزار کریدم که از استقبال مناسبی برخوردار نبود، بیان کرد: بعد از کسب مدال طلا و بازی های آسیایی، رقابت های جوانان برگزار شد که با استقبال بی نظیری رو به رو شدیم. قهرمانی تیم ملی کبدی در رقابت های آسیایی باعث شد تا علاقمندان بسیاری به این رشته ورزشی جذب کند.

وی با تاکید بر اینکه با کسب مدال طلا در بازی های آسیایی کار فدراسیون هم بسیار سخت شد، افزود: بعد از سال ها حکمرانی هندوستان در قهرمانی آسیا، اکنون تیم ملی کبدی ایران توانست در بخش آقایان و بانوان به مدال طلا برسد که این مدال بسیار ارزشمند است اما حفظ این قهرمانی در الویت قرار دارد. هندوستان هشت هزار باشگاه حرفه ای کبدی دارد و از اکنون با تمرینات مدوام به دنبال کسب مدال طلای رقابت های آسیایی به میزبانی دبی است.

وی در پایان، گفت: برنامه ریزی های خوبی برای حفظ قهرمانی توسط فدراسیون کبدی انجام شده است. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم در این راستا با حمایت های خود به رشته ورزشی کبدی اجازه نمی دهند این قهرمانی و مدال طلا به راحتی از ایران گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز