رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر:

۱۴ کمیته و ۱۰ شهرستان تابعه فعال را مدیریت می‌کنیم/ با ۷۰۰ خلبان در رشته های پروازی پیشتاز هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۳:۵۶
کد خبر: ۷۶۹۶۲۲
رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر گفت: 10 شهرستان تابعه به تناوب در رشته های مختلف فعالیت می کنند و در مجموع 14 کمیته اکتیو را هم تحت پوشش داریم.

به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روح الله علوی  رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان بوشهر عنوان کرد: ما در رشته های زمینی مثل راگبی، کریکت، بیس بال و سافت بال و همچنین ورزشهای هوایی شرایط خوبی داریم ضمن اینکه رشته های آبی هم در استان بطور مستمر کار خود را دنبال می کنند.

وی افزود: ما فضای اختصاصی در اختیار نداریم و تمرینات تیم‌های مختلف در مکان‌هایی که بصورت اجاره ای در اختیار می گیریم برگزار می شود،فعالیت رشته های زمینی در استادیوم‌های شهدا، قدس و سالنهای مختلف انجام می گیرد ولی 3 سایت پروازی در استان داریم که حدود 700 خلبان در این سایت‌ها فعالیت می کنند که این یک آمار قابل توجه است.

علوی درخصوص فعالیت حوزه بانوان در هیات انجمن‌های ورزشی بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه بانوان ما شرایط خوبی دارند و به خصوص در رشته های سافت بال، کریکت، دارت، طناب کشی و حتی ورزش‌های هوایی دارای فعالیت مناسبی هستند و حتی در رشته هایی مثل کریکت عنوان قهرمانی کشور را یدک می کشند.

وی تعامل با نهادها و ارگان‌ها را بسیار مهم تلقی کرد و اظهار داشت: بالطبع مراوده با سازمانهایی مثل شهرداری و شوراها کمک حال ما در جهت استفاده از امکانات و فضاهای ورزشی است و البته تعامل خوبی هم با اداره کل ورزش و جوانان استان داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز