به میزبانی هیات قایقرانی استان بوشهر؛

مسابقات قهرمانی کشور جوانان و المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام آقایان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۷۸۲۰۵۶
مسابقات قهرمانی کشور جوانان و المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام آقایان برگزار شد
با برگزاری مسابقات فینال، نفرات برتر مسافت 1000 متر رقابت های قهرمانی کشور جوانان و المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام آقایان مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات قهرمانی کشور جوانان و المپیاد استعدادهای برتر آبهای آرام آقایان به میزبانی هیات قایقرانی استان بوشهر 9 و 10 آبان ماه در مسافت های 1000 متر، 500 متر و 200 متر در رشته های کایاک و کانوکانادایی برگزار می شود. این رقابت ها با حضور 168 نفر از 14 استان اصفهان، فارس، بوشهر، زنجان، هرمزگان، همدان، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران و البرز در حال برگزاری است.

نتایج رقابت های مسافت 1000 متر به شرح زیر است:

در کانوکانادایی یکنفره مسافت 1000 متر جوانان عرفان زنده پی از بوشهر اول، سبحان بیرانوند از لرستان دوم و دانیال چشمه از تهران سوم شدند.

در کانوکانادایی یکنفره 1000متر رده سنی نونهالان عرفان نادری از همدان اول و ابوالفضل همت نیا از بوشهر دوم شدند.

در کانوکانادایی دونفره مسافت 1000 متر رده سنی نونهالان محمد پولاد تن و ابوالفضل همت نیا از بوشهر صاحب مدال طلا شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر رده سنی نو نهالان محمدرضا عمانی از اردبیل، سهراب دریا نورد از بوشهر و طاها کارگرپور از گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر رده سنی نونهالان سهراب دریانوردی و عبدوالعلی بلخیری

از بوشهر اول، صالح حسینی و حسین کیانی از هرمزگان دوم، پارسا مولایی و مانی میرزا سلطانی از قزوین سوم شدند.

در کانوکانادایی دونفره 1000 متر رده سنی جوانان عرفان زنده پی و علی زارعی از بوشهر اول، صبحان بیرانوند و علی رضا مهدوی از لرستان دوم و محمد شکوری و عرفان راستگو از گیلان سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر جوانان علیرضا مرادی و محمد سپه وند از لرستان اول، مهرشاد تنهایی و نوید مومنی از گیلان دوم و پارسا امیدوار و امیر نظام مطلع از تهران سوم شدند.

و در کایاک یک نفره 1000 متر جوانان ایلیا نادرنژاد از گیلان اول، علیرضا مرادی از لرستان دوم و آرمین حیدرزاده از تهران سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 500 متر ادامه داشت و فینال این مسافت ها فردا برگزار خواهد شد.

بر این اساس روز نخست مسابقات قهرمانی کشور جوانان و المپیاد آبهای آرام آقایان به میزبانی هیات قایقرانی استان بوشهر به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز