چالش جدید در هاکی/ صدای برخی کاندیداها درآمد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰:۳۶
کد خبر: ۸۲۲۷۴۸
چالش جدید در هاکی/ صدای برخی کاندیداها درآمد
اینکه فدراسیون بخواهد از شخص خاصی در انتخابات حمایت کند قطعا مورد قبول نیست و با روح ورزش سازگاری ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون هاکی سالیان زیادی با ریاست مرحوم بهرام شفیع اداره می‌شد و می‌توان گفت یکی از بی حاشیه‌ترین فدراسیون‌های کشور بود ولی حالا بعد از رفتن مرد اوس و قوس‌دار ورزش ایران این فدراسیون در حال حاضر که با سرپرست اداره می‌شود با حواشی همراه شده است.

زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی نزدیک است و اینکه رییس جدید این فدراسیون برای چهار سال انتخاب شود. ولی در این بین برخی اتفاقات اخیر این شائبه را ایجاد کرده که برخی می‌خواهند مانع از برگزاری اصولی این انتخابات شوند و با کارهایی که انجام می‌دهند صدای چند تن از کاندیداهای انتخابات این فدراسیون درآمده است. یکی از کاندیداهای این فدراسیون عنوان کرده که انتخاب نماینده باشگاه‌ها، ورزشکاران و مربیان برای برگزاری مجمع کاملا سلیقه‌ای بوده و جانب بی‌طرفی فدراسیون کنونی رعایت نشده است. اینکه فدراسیون بخواهد از شخص خاصی در انتخابات حمایت کند قطعا مورد قبول نیست و با روح ورزش سازگاری ندارد. همانطور که در انتخابات فدراسیون‌های دیگر نیز با مدیریت وزارت ورزش دموکراسی لحاظ شده فدراسیون هاکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

از آنجا که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همواره بر انتخابات سالم تاکید دارند و در انتخابات گذشته نیز این دو مرجع ورزش کشور هیچ‌گونه دخالتی در انتخابات فدراسیون‌ها نداشته‌اند لذا لازم است که فدراسیون‌ها از هرگونه جانب‌داری پرهیز کنند که قطعا با واکنش قاطع وزارت ورزش و جوانان همراه خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز