پامپا با استانداردهای روز چوگان این بار در زمین آموزش؛

استقبال گسترده چوگان بازان سراسر کشور از کارگاه آموزش چوگان

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۲:۵۱
کد خبر: ۸۷۷۶۱۰
استقبال گسترده چوگان بازان سراسر کشور از کارگاه آموزش چوگان
کارگاه آموزش چوگان زیر نظر چوگان باز آرژانتینی در راستای دانش افزایی چوگان بازان کشور عصر امروز در باشگاه شهدا آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بحث آموزش و دانش افزایی همواره یکی از نکات قابل تامل و بحث در ورزش کشور بوده که کمتر به آن پرداخته شده است. از این رو فدراسیون چوگان در راستای افزایش سطح فنی چوگان بازان سراسر کشور اقدام به برگزاری یک دوره کلاس های آموزشی با محوریت، آموزش چوگان، آموزش تربیت اسب های چوگان و قوانین بین المللی چوگان نموده است.این کلاس ها زیر نظر بازیکن آرژانتینی (پامپا) عصر امروز در باشگاه شهدا با استقبال گسترده چوگان بازان سراسر کشور کار خود را آغاز نمود و قرار است طی دو روز آینده نیز ادامه پیدا کند.

در این دوره از کلاس ها بیش از 50 چوگان باز از استان های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمان و اصفهان حضور داشتند و علاوه بر این بیش از 80 نفر از علاقه مندان نیز از طریق فضای مجازی(LIVE) کلاس ها را بصورت زنده دنبال کردند که نشان دهنده علاقه و اهمیت چنین کلاس هایی در بین خانواده بزرگ چوگان کشورمان می باشد.

گفتنی است کلاس ها عصر فردا دوشنبه ساعت 17:30  در بخش آموزش تربیت اسب های چوگان پیگیری خواهد شد و بصورت زنده نیز در کانال اینستاگرام فدراسیون نیز پخش می گردد.

نظر شما