با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران؛

مسابقات رایانه‌ای کشوری برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۷:۲۰
کد خبر: ۸۸۸۴۳۸
مسابقات رایانه‌ای کشوری برگزار شد
رقابت‌های رایانه‌ای "رینبو سیکس" (RAINBOW SIX) با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور برگزار و با معرفی برترین تیم‌ها، به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، رقابت های رایانه ای "رینبو سیکس" ( RAINBOW SIX) با مشارکت و حمایت سازمان های "ورزش" و "فناوری اطلاعات و ارتباطات" شهرداری تهران، با حضور 180 تیم از سراسر کشور، انجام پذیرفت.

بر اساس این گزارش، مسابقات  یاد شده، در مرحله نخست، با حضور بیش از 1000 شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار و در دومین مرحله، 9 تیم به صورت حضوری به مصاف یکدیگر رفتند.

اجرا کننده این طرح ورزشی که با حمایت سازمان ورزش در محل آکادمی ورزش شهرداری، برگزاری رقابت ها را بر عهده داشت، شرکت" بازی چی " بود که سال گذشته نیز در اولین تجربه خود، با مشارکت سازمان فناوری و منطقه 2 شهرداری ، نخستین دوره برگزاری مسابقات را به نام خود ثبت کرده بود.

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در این باره اظهار داشت: اقدام سازمان ورزش در واقع حمایت از استارت آپی است که در زمینه ورزش های مجازی فعالیت می کند و مخاطبان و علاقه مندان آن قشر عظیمی از نوجوانان رده های سنی 15 تا 20 سال را در بر می گیرد.

وی ادامه داد: تعامل با بخش های مختلف که به نوعی در حوزه ورزش در ابعاد مختلف تأثیرگذار هستند و برنامه ریزی برای اقشار و سنین مختلف در همین راستا، از جمله راهکارهای همگانی کردن ورزش و یکی از رویکردها ی اصلی سازمان است.

رقابت های یاد شده، با همکاری بیش از ٥٠ نفر تیم فنی و مدیریتی در سه پلتفرم “ PC”،” PS4” و “ XBOX “طراحی و اجرا شد.

بر اساس این گزارش، در دور نهایی رقابت های یاد شده، نتایج زیر حاصل شد:

در بخش Pc، تیم های Knf ، Team cycle و Ir gang به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش PS4 نیز تیم های Exploit ، Dark dreams و Sentinel ، به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فینال این دوره از مسابقات در بخش XBOX نیز، طی هفته جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رقابت های یاد شده، با حضور شرکت کنندگانی از استان های مختلف کشورمان از جمله ایلام، خوزستان، کرمانشاه و ... از روز 30 مرداد آغاز و تا اول شهریور ماه جاری ادامه یافت.

اختتامیه این مسابقات نیز با حضور مدیرانی از سازمان ورزش شهرداری تهران  در محل آکادمی ورزش شهروندی انجام پذیرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز