حضور ۲۲ عکاس در نخستین مسابقات عکاسی گلف؛

مرادی: برای شناساندن رشته گلف هیچ چیز نمی‌تواند مانند رسانه تاثیرگذار باشد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۹:۰۶
کد خبر: ۹۰۹۱۲۰
مرادی: برای شناساندن رشته گلف هیچ چیز نمی‌تواند مانند رسانه تاثیرگذار باشد
مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف گفت: خوشبختانه این مسابقات با استقبال خوبی برگزار شد و 22 عکاس از خبرگزاری های معتبر کشور در این رویداد شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، محبوبه مرادی  درخصوص برگزاری بیستمین دوره مسابقات قهرمانی گلف آقایان اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی 18 تا 55 سال طى دو روز ١٤ و ١٥ مهرماه با حضور ٢١ تیم و ٨٤ بازیکن از سراسر کشور در زمین گلف مجموعه ورزشى انقلاب برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات حسن کریمیان توانست با ١٤٣ ضربه طى دوروز رقابت براى شانزدهمین سال متوالى قهرمان مسابقات قهرمانى کشور گلف آقایان شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات نخستین مسابقات عکاسی گلف را برای عکاسان خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف طی دو روز برگزار کردیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون گلف اظهارداشت: خوشبختانه این مسابقات با استقبال خوبی برگزار شد و 22 عکاس از خبرگزاری های معتبر کشور در این رویداد شرکت کردند.

مرادی گفت: هر کدام از عکاس‌های شرکت کننده می‌بایست حداکثر 5 اثر خود از مسابقات قهرمانی کشور آقایان را نهایتا تا تاریخ پنجشنبه 25 مهر به ادرس ایمیل اعلام شده در فراخوان مسابقات ارسال کند.

وی با بیان اینکه فدراسیون گلف پیش از این نیز جام مینی گلف رسانه ها را همزمان با روز خبرنگار برای آشنایی بیشتر این قشر از جامعه با این ورزش برگزار کرد افزود: گلف به دلایل بسیاری پرطرفدارترین بازی در دنیاست از این رو برای شناساندن این ورزش مفرح و زیبا هیچ چیز نمیتواند مانند رسانه تاثیر گزار باشد و ما همواره نیازمند کمک و یاری رسانه های کشور برای معرفی هرچه بهتر این ورزش هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از اتمام مرحله داوری و معرفی عکس های راه یافته به نمایشگاه مجازی، عکسهای برتر در وبسایت www.golfir.comو کانال رسمیirangolfed @ معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز