مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۱۴۸۱۹
مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل
با راه‌اندازی درگاه اینترنتی دادراه امکان گرفتن مشاوره حقوقی اینترنتی رایگان و انتخاب وکیل خوب از بین وکلای دادگستری فراهم شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری برنا، رواج واژه‌هایی چون وکیل خوب در تبریز، وکیل خوب در کرج، وکیل خوب در تهران، وکیل خوب در اصفهان و یا عبارت‌هایی چون وکیل چک، ‌وکیل چک، وکیل طلاق، وکیل ثبتی و .... در بین مردم حاکی از نیاز مردم به راهنمایی شدن در هنگام انتخاب وکیل است. بیشتر وکیل‌ها خود را با عناوینی معرفی می‌کنند که بیش از اندازه کلی هستند: عناوینی چون: وکیل حقوقی، وکیل کیفری و وکیل خانواده. این در حالی است که عناوین دعاوی قضایی پرشمارند و یک وکیل تخصص مورد نیاز برای انجام همه امور حقوقی را ندارد و یا فاقد کفایت لازم برای پذیرش وکالت تمامی انواع دعوی در مراجع قانونی و قضایی است.  سایت دادراه با هدف ارتباط دادن مردم با وکلای دادگستری که تخصص‌های از پیش تعریف شده دارند، راه‌اندازی شده است.

 

وکیل خوب

وقتی که مردم عبارت وکیل خوب را به کار می برند، هم به سوابق و دانش وکیل توجه دارند، هم به همخوانی حق الوکاله دریافتی وکیل با کیفیت خدمات او. مردم می‌توانند امور حقوقی خود از جمله ثبت شرکت، ثبت برند، پذیرش وکالت و تدوین متون حقوقی همچون دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه، قرارداد، و ... را در وبسایت دادراه ثبت کنند. هر یک از این درخواست‌ها در اختیار چندین وکیل قرار می‌گیرد که تخصص لازم در زمینه موضوع درخواست را دارا هستند. هر وکیل هزینه و شرایط خود را برای انجام کار حقوقی مورد نظر پیشنهاد می‌دهد و کاربر می‌تواند با مقایسه قیمت و شرایط وکلای مختلف و همچنین با مطالعه سوابق هر وکیل، و در صورت لزوم مذاکره اینترنتی و تماس تلفنی با وکیل یا وکلای مورد نظر، به مقایسه وآن‌ها بپردازد وکیل مناسب را انتخاب نماید.

 

مشاوره حقوقی رایگان

مردم این امکان را دارند تا با طرح مشکلات حقوقی خود در دادراه از مشاوره حقوقی تعداد قابل توجهی وکیل بهره‌مند شوند. همچنین متن پرسش‌ها و پاسخ‌های مردم با وکیل در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند پرسش‌های و پاسخ‌های مشابه با مسائل خود را پیدا و مطالعه نمایند.

 

وکیل

هر وکیل در دادراه یک صفحه‌ ویژه دارد که حاوی اطلاعات پر.فایل او است. مشاوره‌های رایگان وکیل، نوشته‌ها، تخصص‌ها و سوابق او در همین صفحه پیش روی مردم قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند با مطالعه صفحه شخصی وکلا راحت تر و هوشمندانه تر به انتخاب وکیل مورد نظر خود بپردازند. به عنوان مثال کسی که به دنبال یافتن وکیل طلاق است، می‌تواند با مراجعه به صفحه شخصی وکلایی که در دعاوی خانواده متخصص هستند، مشاوره‌های منتشر شده آن‌ها را مشاهده نماید و از کیفیت نسبی کار هر وکیل آگاهی یابد.

وکیل نیز اطمینان دارد وقتی را که برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان اختصاص داده است، هدر نمی‌رود و تمام پاسخ‌های او به عنوان یک دارایی ارزشمند که منعکس کننده تخصص اوست، نگه‌داری می‌شود و در اختیار موکلین بعدی او قرار می‌گیرد.

برای آشنایی بیشتر با امکانات دادراه به وبسایت www.dadrah.ir مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید  با کلیک بر روی @dadrah به کانال تلگرام دادراه بپویندید و از آموزه‌های حقوقی استفاده نمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز