برگزاری همایش امام خمینی(ره) در تهران

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۶۳۸۱
برگزاری همایش امام خمینی(ره) در تهران
دبیر همایش امام خمینی(ره) گفت: اندیشه امام خمینی (ره) آن خورشید پر فروغ و چشمه جوشان است که به جامعه ما و همه ملت های اسلامی، حیات بخشید و امروز نیز همه آحاد مردم، دانشگاه ها و حوزه های علمیه برای حیات طیبه و بقاء خویش بدان نیازمندند.
به گزارش برنا، حجت الاسلام محسن محسنی فر، دبیر همایش امام خمینی(ره) با بیان این مطلب در خصوص برگزاری این همایش گفت:  برای حرکت مستقیم در مسیر تمدن سازی اسلامی و جامعه پردازی، تنها راه، حرکت در ذیل اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) می باشد ‌و تحول دانشگاه ها و حوزه های علمیه، کارآمدی و پویایی آن در چنین فضایی رقم می خورد. 
او ادامه داد: امروزه حرکت دانشگاه ها و حوزه های علمیه تهران - به عنوان عاصمه و پایخت نظام اسلامی - در مسیر اهداف عالیه انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش محتاج اندیشه و نوع نگاه این عالم بزرگ است. بنابراین اهتمام به ترویج اندیشه امام  در جامعه_ مانند برگزاری نشست های علمی-پژوهشی، رقابت های علمی-پژوهشی و جشنواره ها با عنوان و محوریت اندیشه ایشان– یک ضرورت محوری و پاسخی به این نیاز های اساسی خواهد بود‌.
به گفته حجت الاسلام محسنی فر، موضوعات علمی  و سخنرانان این همایش به شرح زیر می باشند:
- ظرفیت مکتب امام خمینی (ره) در رویارویی با مسائل نوآمد؛ ارائه توسط آیت الله دکتر احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری
- تولید علم انسانی اسلامی در مکتب امامین انقلاب؛ ارائه توسط آیت الله دکتر عسگر دیرباز، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه جامع قم
- نظام ولایی و امتداد اندیشه امام خمینی (ره)؛ ارائه توسط حجت الاسلام و المسلمین رضا دارابی، استاد حوزه علمیه تهران
همایش امام خمینی (ره) امروز سه شنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۵ در مرکز امام حسن مجتبی(ع) تهران واقع در خیابان شریعتی، بهشت یکم، پلاک ۲۵ برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز