ارتباط تصویری مدیر عامل با اعضا و نماینده های استانی صندوق ذخیره بسیجیان

۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۳۷۱۵
احمد اسفندیاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد بهار انقلاب در ارتباط تصویری با اعضای صندوق و نمایندگان استانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل، این ایام را به نمایندگان و اعضای صندوق تبریک گفت.

به گزارش برنا از واحد اطلاع رسانی صندوق ذخیره بسیجیان، احمد اسفندیاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد بهار انقلاب  در ارتباط تصویری با اعضای صندوق و نمایندگان استانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل، این ایام را به نمایندگان و اعضای صندوق تبریک گفت.

رئیس هیئت مدیره صندوق ذخیره بسیجیان با تاکید بر منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در رابطه با تکیه بر توان داخل و اعتماد به جوانان گفت: یکی از مهم ترین دلایل سقوط پهلوی تکیه بر آمریکا بود و روی کمک آنها حساب باز کرده بود کاری که امروز بعضی ازکشورهای  منطقه با امریکا می کنند و از آنها به عنوان گاو شیرده نام برده میشود، امروز در جمهوری اسلامی ایران خود اتکایی و خودکفای در سراسر کشور بومی شده  تکیه بر توان داخلی دیگر یک شعار نیست و به یک واقعیت تبدیل شده.     

وی با اشاره به موفقیت های کسب شده بعد از انقلاب گفت: وظیفه ما این است که وضعیت قبل از انقلاب را برای نسل جوان گفته و  تمام دست آوردهای انقلاب را نیز  بازگو کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان در ادامه افزود، امروز این انقلاب دیگر  نهال نو پا نیست و تبدیل به یک درخت تنومند شده و اینک فصل نگهداری از آن و معرفی به نسل های آینده است، دستاوردهای این انقلاب کم نیست اما هنوز تارسیدن به نقطه اوج فاصله داریم که امیدوارم با کمک مسولین جهادی و  شما بسیجیان دلسوز به اهداف واقعی آن دست یابیم.

اسفندیاری افزود: ما در صندوق ذخیره بسیجیان به عنوان یک واحد خدمت گذار به بسیجیان عضو صندوق،  تمام تلاشمان این است که به کمک  همکاران بتوانیم خدمات با کیفیت و ارزان قیمتی را ارائه بدهیم،  همانطور که اعضا ی عزیز می دانند  در حال حاضر خدمات بیمه طرح های تسهیلاتی، معیشتی و گردشگری به دوستان ارائه می شود و امید واریم تا پایان دهه مبارک فجر طرح های جدیدی به خدمات صندوق اضافه کنیم که به محض عملیاتی شدن از طریق پایگاه اطلاع رسانی وشبکه های مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما