برنا گزارش می‌دهد

۱۰ اتفاق عجیب و غیرقابل باور در اغتشاشات/ از بریدن گلوی مامور تا حمله به ناموس و سر دست چرخاندن لباس زیر زنان

۱۴۰۱/۰۹/۰۳ - ۰۴:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۲۶۶۲
۱۰ اتفاق عجیب و غیرقابل باور در اغتشاشات/ از بریدن گلوی مامور تا حمله به ناموس و سر دست چرخاندن لباس زیر زنان
اغتشاشاتی که طی هفته های اخیر در کشور به وقوع پیوسته وارد فازهای عجیب و خطرناکی شده است. اقداماتی که قلب هر انسان ازاده ای را جریجه دار می کند. از جنایت های عجیب و غریب وحشیانه تا تجاوز به اموال، حریم و ناموس زنان مردم.

به گزارش خبرگزاری برنا، اغتشاشاتی که طی هفته های اخیر در کشور به وقوع پیوسته، وارد فازهای عجیب و خطرناکی شده است. اقداماتی که قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند. از جنایت های عجیب و غریب وحشیانه تا تجاوز به اموال، حریم و ناموس زنان مردم.

تجاوز به ناموس اهالی یک منزل

در یک نمونه اعضای گروهک کومله و دموکرات در پیرانشهر به هم زبان‌های خودشان هم رحم نکردند و بعد از تجاوز به حریم یک منزل، این خانه را آتش زده و لباس های زیر زنان آن خانه را به عنوان نماد پیروزی در دست گرفته، چرخاندند و فیلم و عکس گرفتند.

آتش زدن خانه ای با کوکتل مولوتف!

در جنایتی دیگر به خانه‌ای که زن و بچه‌ در آن است با کوکتل مولوتف و نارنجک دست‌ساز حمله می‌کنند. از ثانیه ۳۰ به بعد صدای جیغ و فریاد زن و بچه از خانه به گوش میرسد و صاحبخانه هم از ترس و میان آتش از خانه‌اش بیرون می‌آید و او را مجبور می‌کنند که شعار ضد نظام بدهد.

شهادت یک طلبه بسیجی

ماجرای شهادت آرمان علی وردی نیز از ماجراهای تلخ این روزهاست. شهید علی‌وردی در اغتشاشات روز چهارشنبه 4 آبان 1401 در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، وی را کنار خیابان رها کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد؛ وی سپس به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل می‌شود اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه (6 آبان) جان خود را از دست داده به شهادت می‌رسد.

 

این اتفاق یکی از تلخ ترین وقایع روزهای اغتشاشات است و هرچند عاملین و مسببین این جنایت دستگیر شدند ولی هنوز این مسئله به عنوان تلخ ترین اتفاقات اخیر دل هر انسانی را می آزارد.

حمله به لوکوموتیوران!

ساعت ۱۳ و ۵۴ دقیقه ۲۵ آبان ماه، ۲ نفر از لوکوموتیورانان قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که اصالتاً بروجنی هستند در حین حرکت قطار در منطقه پل راه‌آهن نصیرآباد مورد حمله اغتشاشگران قرار می‌گیرند و اغتشاشگران با پرتاب یک کوکتل مولوتف به سمت کابین قطار اقدام به ترور کور این کارگران می‌کنند.

لوکوموتیو

این ۲ نفر پس از آتش گرفتن کابین به همراه کمک خود از کابین خارج می‌شوند اما در نهایت یزدان قجری با سوختگی ۹۰ درصدی پس از چند روز در بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه به دلیل شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی

فیلمی منتشر شد که گلوی مامور نیروی انتظامی را بریده اند که منجر به خونریزی شدید وی شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

این مامور مدافع امنیت که در بیمارستان از این حمله شرورانه جان سالم به در برد میگوید که «برای کنترل اغتشاشات رفتیم و با آجر و با سنگ حمله کردند و مامورین با سپر کنترل می کردند و عده ای در جمعیت اغتشاشات را کنترل می کردند و به یکباره دیدم یک نفر با یک شیء به گردنم زد و خون به کلاه خودم پاشید. مرا به آمبولانس بردند ولی جلوسی آمبولانس را گرفتند و خواستند آمبولانس را آتش بزنند ولی همکارانم کمکم کردند و مرا از داخل آمبولانس بیرون کشیدند.»

بستن اتوبان کرج و حمله به خودروی پلیس و مامورین قانون

ماجرای اغتشاشات اتوبان کرج هم از آن قصه های پرغصه هفته های گذشته است. عده ای به بهانه حضور در مراسم تدفین یکی از کشته شده‌های روزهای اخیر که سعی داشتند به اغتشاشات نسبت بدهند، در ورودی بهشت سکینه کرج اغتشاش به راه انداخته و اتوبان را برای دقایقی بستند. فجیع ترین صحنه ای که از این اغتشاشات مخابره شده، حمله عده ای به ماشین نیروی انتظامی و مامورین داخل آن است که منجر به جراحات جدی این مامورین می شود.

 

شهادت سیدروح الله عجمیان؛ بسیجی کارگر ساختمانی

شهادت روح الله عجمیان که در آزادراه کرج-قزوین به شهادت رسید نیز از تلخ ترین ماجراهای این روزهاست. روح الله را که خود کارگر و پدرش نیز کارگر ساختمانی است با چاقو، قمه، پنجه بوکس و سنگ و ... به شهادت رساندند و تصویرش را در فضای مجازی منتشر کردند. 

روح الله عجمیان

 قاتلین اعتراف کردند که هدف چهلم بود ولی به اغتشاش منجر شد. بالغ بر 20نفر روح الله را با انواع سلاح و وسیله دوره کرده و به شهادت رسانده بودند.

آتش زدن مامور نیروی انتظامی

 ۲۱ مهر بود که تصاویری از اغتشاشات شب گذشته پخش شد که در آن یک مامور نیروی انتظامی به آتش کشیده می شود. 

پیش از آن نیز از مشهد تصاویری منتشر شده بود که یکی از مامورین را به آتش کشیده بودند.

آتش زدن آموبولانس

لحظه آتش‌ زدن آمبولانس در رشت نیز از اتفاقات تاخ وزهای اغازین اغتشاشات بود. این اغتشاشگران به این بهانه و با این توجیه آمبولانس ها را به آتش کشیدند که ماموران نیروی انتظامی با این خودروها جابجا می شوند ولی حتی یک بار هم هیچ سندی از این ادعای خود منتشر نکردند و چندین بار به تجهیزات امدادرسانی با این بهانه حمله کردند.

هرچند این اغتشاشات به درازا کشیده ولی در نهایت پایاتن خواهد یافت و به عنوان اتفاقی عبرت آموز در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد ولی این جنایت ها هرگز از یاد مردم نخواهد رفت. در این مدت گروهک های تروریستی تجزیه طلب با همکاری بازوهای رسانه ای مورد حمایت رژیم سهیونیستی و غرب، از هیچ جنایتی علیه مردم ایران و آسایش و آرامش جامعه فروگذار نکردند ولی عمق جنایت های آنها هیچگاه مورد پذیرش قاطبه جامعه ایرن نخواهد بود و باید در پناهگاه های خود در اطراف ایران، در ترس حمله پهپادها و موشک های سپاه، شب را به صبح برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
خشونت وآتش زدن اموال عمومی وصدمه رساندن به جان ومال انسانهادرهرطرفی که باشدمردوداست اماخواهشامسئولین دررده وزیرونماینده مجلس درب دفترشان راقلعه نکنندوجوانان جویای کارکه منتظریک فقره وام کوچک هستندتامشاغلی دست وپاکننددریابند
رضا
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
کارنامه سیاه نوکران غرب گدا و خائن به ملت. خدا از سر تقصیرات آنان نگذرد. لعنت خدا بر آنها باد.
واحد
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
نتیجه دست پخت خودتان است میل کنید نوش جان
ایرانی
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
بس است این مماشات با اغتشاشگران بی شرف . به خدا بس است بس است . نظام باید با این بی شرف ها که نظام مقدس اسلامی ایران را هدف قراداده اند و بی حرمتی به ناموس مومنان و مسلمانان میکنند با شدت برخورد کند . اگر برخورد نشود با این ارازل و اوباش و جواسیس دشمن . دیگر دیر میشود . برخورد با این ارازل فقط اراده میخواهد
سا
|
-
|
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
فقر از در وارد شود دین ازدر دیگر خارج میشود دین که خارج شود انسانیت وجود ندارد از اون طرفم کشته زیاد هست نمیدونم شما بگید برادر برادر بشکد خوب است یا بد عامل این بی ًثباتی فقط مردمن یا دیگران البته که سران نظام ما با یک عضرخواهی حل میشد شایدم نمیشد لا اعقل مردم اینطور بجان هم نمی افتادن بخدا که مسئولین ما بی رحمتر ازین اغتشاشگرها هستن
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز