میر حامد اکبری در گفتگو با برنا:

افرادی که در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند گروه نخبه‌ای هستند که حد واسط بین دولت و مردم قرار دارند

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹:۴۶
کد خبر: ۳۳۸۵۹۴
افرادی که در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند گروه نخبه‌ای هستند که حد واسط بین دولت و مردم قرار دارند
میرحامد اکبری: اگر این کارهای رسانه‌های اصلاح‌طلب در دوره قبل انجام می‌دادند متهم می‌شدند به اینکه پیاده نظام دشمن هستند و خوراک برای دشمنان انقلاب درست می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،دکتر میر حامد اکبری، مدرس دانشگاه و کارشناس علوم سیاسی در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات درباره مقایسه وضعیت آزادی بیان در دولت یازدهم و دولت قبلی و اینکه برخی مطبوعات در این نمایشگاه حضور پیدا نکردند گفت: قطعا هیچ دولتی در هیچ جای دنیا منکر این نبوده که آزادی بیان نباید وجود داشته باشد. اما باید دید که این کسانی که ادعای آزادی بیان دارند خودشان به اینطور مسائل پایبند هستند یا خیر. در حال حاضر در نمایشگاه یک غرفه دورتا دور را با ربان بنفش پوشانده و این ادعا را دارد که مورد تبیض و توهین قرار گرفته است. اگر کسی نقدی هم دارد همه شاهدا که از اولین روزهای روی کار آمدن دولت یازدهم همه منتقدین نقدهایشان را به هر صورتی که خواستند بیان کردند. ما دیدیم  که تندترین نقدها به مواضع دولت در برخی روزنامه ها انجام شد. دولت یا به آنها پاسخی نداد یا اگر هم حرفی زد پاسخی جزمی نبود. همانطور که شاهدین در این نمایشگاه هم به راحتی آمده اند و به صورت نمادین اعتراض می کند و هیچ نهاد دولتی هم با آنها برخورد نکرده است.

وی ادامه داد: این وضع نمایشگاه و غرفه ای که معترض است خود نشان دهنده میزان آزادی بیان در دولت یازدهم است.

میرحامد اکبری ادامه داد: اگر این کارهای رسانه های اصلاح طلب در دوره قبل انجام می دادند متهم می شدند به اینکه پیاده نظام دشمن هستند و خوراک برای دشمنان انقلاب درست می کنند. البته اصل بر این است که مطبوعات آزادانه کار خود را انجام دهند و کسی هم به آنها اعتراضی نکند مانند همین غرفه خبرگزاری دانشجو که در حال نشان دادن اعتراض خود است و کسی هم با او کاری ندارد. مطبوعات زبان گویای مردم محسوب می شود. افرادی که در رسانه ها فعالیت می کنند گروه نخبه ای هستند که حد واسط بین دولت و مردم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز