رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد

آمادگی کامل ایران برای انتقال تجربه خود به دیگر کشورها

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۱:۱۸
کد خبر: ۷۶۳۸۲۸
آمادگی کامل ایران برای انتقال تجربه خود به دیگر کشورها
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ایران آمادگی دارد که تجربه خود در حوزه دفاع مقدس را به دیگر کشورها منتقل کند، اظهار کرد: ایران آماده تبادل اطلاعات بین دانش آموختگان و پروفسورهای کمیته بین المللی طب نظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار حسن عراقی‌زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در چهارمین همایش بین المللی طب نظامی آسیا پاسیفیک به ارائه توضیحاتی درباره جزئیات این کنگره پرداخت و اظهار کرد: در این کنگره سعی می‌کنیم توانمندی‌های بهداری رزمی را که برای حفظ جان رزمندگان و مردم به کار برده می‌شود را با میهمانان این نشست که از 30 کشور دنیا هستند به اشتراک بگذاریم.

وی با اشاره به حضور نمایندگانی از قاره آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکای جنوبی، افزود: این همایش فرصتی برای ارائه توانمندی‌های طب نظامی در سطح کشورهای شرکت کننده است. این همایش نقطه شروع فعالیت‌های طب نظامی خواهد بود و نتایج آن در پایان اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل با بیان اینکه پرستاران و پزشکان ما در طول جنگ در کنار رزمندگان حضور داشتند، خاطر نشان مرد: پرستاران و پزشکان ما در زمان جنگ با خطرات شیمیایی روبرو بودند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه بیمارستان‌های نظامی برای خدمت‌رسانی به مردم بسیار مهم است و ایران آمادگی دارد که تجربه خود در حوزه دفاع مقدس را به دیگر کشورها منتقل کند، از آمادگی ایران برای تاسیس یک بیمارستان طب نظامی مستقل خبرداد و گفت: ایران آماده تبادل اطلاعات بین دانش آموختگان و پروفسورها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز