رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

زنگ آغاز دهه فجر در حرم امام (ره) نواخته می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۵۱۰۳۰
زنگ آغاز دهه فجر در حرم امام (ره) نواخته می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در دهه فجر یکی از مهمترین برنامه‌ها مراسم شروع و زنگ آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل و گلباران مکان جلوس ایشان است و امید است با همت و خرد جمعی بتوانیم به بهترین شکل ممکن این دو مراسم را برگزار کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا حجت الاسلام سید «محسن محمودی»  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن که در شهرداری حرم امام خمینی(ره) برگزار شد ، اظهار کرد: برگزاری مراسم انقلاب عبادت است و ریشه در آیات قرآن دارد و نشان دهنده تقوای دل‌ها است.

وی ادامه داد: روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی باید یادآوری گردد و برپایی اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مهم است و باید ویژه و با نگاه جدید در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی به آن پرداخته شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امسال در دهه فجر سردار  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست و هنوز خیلی‌ها این شهادت را باور ندارند و دشمنان خصوصاً آمریکا بدانند خون این سردار و شهدای مقاومت قطعاً اثرگذار تر از زمان حیات این بزرگواران خواهد بود و همانند امام حسین (ع) ریشه ظلم و رسوا کننده توطئه‌های آنان در دنیا خواهد بود.

 محمودی بیان کرد: آمریکا هم اکنون گیج و گنگ از انتقام سپاه عزیز ما است و دنیا و سران مستکبرین فهمیدند پیشرفت‌های نظامی ایران چگونه است.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه شهید سلیمانی در تاریخ بینظیر بود و وحدت ایران اسلامی و حضور بینظیر و عظیم آحاد مردم در تاریخ ایران و جهان ثبت شد ، یادآور شد: حادثه اخیر سقوط هواپیما بسیار دردناک بود و قطعاً مسئولان امر بررسی و اقدام لازم را می‌کنند ولی دیدیم عده‌ای با موج سواری و ناراحت از حضور مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی خواستند باز هم عقده‌ها و کینه‌های خود را از انقلاب نمایان کنند که ره به جایی نخواهند برد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در دهه فجر یکی از مهمترین برنامه‌ها مراسم شروع و زنگ آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل و گلباران مکان جلوس ایشان است و امید است با همت و خرد جمعی بتوانیم به بهترین شکل ممکن این دو مراسم را برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه سردار حاجی زاده و سردار سلیمانی‌ها پرورش یافته امام خمینی (ره) هستند، گفت: مکتب امام ما آنقدر گسترده و با برکت بود که شهدای بزرگ ما که هم اکنون پرپر می‌گردند و مورد کینه دشمنان هستند همگی در کلاس درس امام پرورش یافته‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز