فرماندار سنندج خبر داد:

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سنندج

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۹۵۲۴
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سنندج
فرماندار شهرستان سنندج از روند رو به رشد شیوع کرونا و افزایش شمار افراد مبتلا در این شهر خبر داد و گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی در روزهای آینده در این شهرستان اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ محمد ابراهیم زارعی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سنندج، با تاکید بر اینکه شهروندان باید بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند، اظهار داشت: بازگشت سنندج به روزهای اوج شیوع کرونا بسیار خطرناک بوده و آمارها نشانگر روند بسیار سریع و گسترده ویروس در جامعه دارد.

وی افزود: با توجه به نبود درمان این بیماری تنها راه مبارزه با شیوع گسترده کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: درخواست داریم مردم با رعایت این موارد حافظ جان خود، دیگر شهروندان و یاریگر تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا باشند.

زارعی یادآور شد: طی چند روز آینده گشت‌های مشترک و برخورد با نقض کنندگان پروتکل‌های بهداشت عمومی آغاز می‌شود و جمع آوری دست فروشان مواد خوراکی، محدودیت تردد در آرامستان ها، فراهم کردن وسایل بهداشتی (ژل و مواد ضدعفونی) در ورودی ادارات و بانک‌ها برای ارباب رجوع و جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به اداراتی که محل تجمع شهروندان است به ادارات مربوطه ابلاغ می‌شود.

نظر شما