بیمارستان ۱۱۰تختخوابی بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۱۹۳۵
بیمارستان ۱۱۰تختخوابی بوشهر به‌زودی راه‌اندازی می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان و اورژانس ۱۱۰تختخوابی بوشهر خبر داد و گفت: تلاش می‌شود با تجهیز بیمارستان ۱۱۰تختخوابی شهدای هسته‌ای، بیمارستانی مجهز برای مبارزه با کرونا آماده شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ دستگاه پیشرفته MRI دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز طی مراسمی به‌صورت ویدئوکنفرانس  راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین با بیان اینکه دستگاه MRI  بیمارستان قلب بوشهر از نوع پیشرفته و با تمام امکانات محصول شرکت جنرال الکتریک است اظهار داشت: برای خرید و تعمیرات نصب دستگاه MRI یادشده حدود 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

سعید کشمیری با ابراز اینکه برای خرید و نصب این دستگاه تسهیلات بانکی پرداخت شده است، افزود: دستگاه یادشده قابلیت‌های فراوانی برای MRI از مغز، شکم، عروق مغز، ستون فقرات، ران، گردن، کمر، پشت، شکم، آرنج، مچ پا، ساعد، شانه و دیگر اعضا به‌صورت دوبعدی و سه‌بعدی دارد و از اعزام بیماران به خارج استان جلوگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر فعالیت 3 دستگاه MRI در کنگان، بیمارستان سلمان فارسی و برازجان، قرارداد خرید یک دستگاه جدید هم برای نصب در بیمارستان شهدای خلیج فارس بسته شده و انتظار می‌رود تا هفته دولت نصب شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی بیمارستان و اورژانس 110تختخوابی بوشهر خبر داد و تأکید کرد: تلاش می‌شود با تجهیز بیمارستان 110تختخوابی شهدای هسته‌ای بیمارستانی مجهز برای مبارزه با کرونا آماده شود.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی دستگاه MRI بیمارستان قلب بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم استان تقویت زیرساخت‌های نظام درمان بوده که طرح‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

عبدالکریم گراوند با یادآوری اینکه در 3 سال گذشته در  توسعه زیرساخت‌های درمانی اقدامات مهمی انجام شده است گفت: در این راستا در تقویت این زیرساخت‌ها، طرح‌های مهم درمانی در حال اجرا است که به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری  می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم راه‌اندازی دستگاه یادشده در ارتقای وضعیت درمانی گفت: راه‌اندازی دستگاه MRI بیمارستان قلب بوشهر علاوه برای ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی از اعزام بیماران به سایر نقاط کشور هم جلوگیری خواهد کرد.

گراوند با بیان اینکه با تقویت زیرساخت‌های درمانی استان، بخش زیادی از نیازهای تشخیصی درمانی در استان انجام می‌شود، اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوب در بخش درمان استان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که طرح‌های خوبی هم در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز