۱۰ برابر شدن ابتلای کرمانشاهیان به کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۱۹۸۲
۱۰ برابر شدن ابتلای کرمانشاهیان به کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۷۲ نفر با تشخیص ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده که آمار مرگ و میر نسبت به اسفندماه و شروع اپیدمی بیش از ۱۰ برابر شده است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شمار جان‌باختگان کرونا در استان، گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۶ مورد فوتی در استان، شمار جان‌باختگان کرونا در استان بر اثر کووید ۱۹ به ۴۰۲ مورد رسید.

او اشاره به جان‌باختگان استان طی ماه‌های گذشته داشت و گفت : در اسفندماه ۱۷ مورد مرگ ناشی از کرونا، در فروردین ماه ۴۴ نفر، در اردیبهشت ماه ۳۸ نفر و در خردادماه ۱۳۱ مرگ در استان کرمانشاه ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیر زهرآگین کرونا بر سینه کرمانشاهیان در تیرماه اشاره و افزود: متاسفانه این عدد در تیرماه تاکنون به ۱۷۲ مرگ با تشخیص ابتلای قطعی به کرونا رسیده که نسبت به اسفندماه و شروع اپیدمی بیش از ۱۰ برابر شده است.

او با بیان اینکه آمار مرگ و میر در ماه اول تابستان برخلاف تصور تاثیر مثبت گرما بر فعالیت ویروس کرونا بیشتر شده است، گفت: تاکنون هیچگونه درمان قطعی برای ویروس کرونا تشخیص داده نشده، تنها درمان فعلی آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز