جمعه سیاه در استان کرمانشاه

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۰۱۴۰
جمعه سیاه در استان کرمانشاه
با ثبت ۱۶ فوت در شبانه روز گذشته در استان شمار جانباختگان بر اثر ابتلا به کوید ۱۹ به ۸۶۵ نفر رسید

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی  با جمعه سیاهع در استان کرمانشاهاعلام اینکه در شبانه روز گذشته هر ۹۰ دقیقه یک مرگ کرونایی در استان به ثبت رسده است گفت:در شبانه روز گذشته ۱۶ تن از هم استانی های عزیز پس از جدال سخت بین مرگ و زندگی ، از ویروس منحوس شکست خورده و جان باختند و بدین ترتیب تعداد موارد فوت با تشخیص  قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در استان به ۸۶۵ نفر رسید. 

از سویی دیگر  روشنی معاون درمان دانشگاه ضمن حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه از بخش تازه راه‌اندازی شده کرونا و وضعیت خدمت رسانی به این بیماران بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید گفته است: متاسفانه در چند روز اخیر با افزایش شدید تعداد بیماران بستری مواجه بودیم  که ناچار به اضافه نمودن بخش های جدید بودیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم کلیه امکانات لازم جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا در اسرع وقت تامین شود تصریح کرد: با اضافه کردن ۲۰ تخت دیگر در بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه به بیماران کویید، تعداد تخت های بستری کرونا در این مرکز افزایش یافت.

نظر شما