۵۵ بیمار کرونایی در کرمانشاه حال وخیم دارند

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۴۹۵۵
۵۵ بیمار کرونایی در کرمانشاه حال وخیم دارند
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۱۴۹ بیمار کرونایی در بخش‌‌های ویژه بستری هستند که ۵۵ نفر از آن‌ها متصل به دستگاه تنفس مصنوعی حال وخیمی دارند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۲۷۹ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و ۲۰۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، افزود: ۸۹۳ نفر از این تعداد در بخش‌های ایزوله و ۱۵۹ نفر در بخش‌عادی و ۱۴۹ نفر در بخش‌ ویژه که ۵۵ نفر از آن‌ها با حال وخیم به دستگاه ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) وصل هستند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون برای بررسی خدمات ارائه شده به بیماران کرونایی در سنقرو کلیایی همراه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به این شهرستان سفر کرده‌ایم، گفت: در مجموع از ابتدای اپیدمی تا کنون یک‌هزار و ۵۴ بیمار در شهرستان سنقرو کلیایی بستری شده‌اند که بیمارستان آن ۵۸ تخت ویژه کرونایی دارد که در حال حاضر 55 بیمار بستری هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز