شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری شدیدتر شده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۸۵۸۷
شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری شدیدتر شده است
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با ثبت بالاترین آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شیوع کرونا در استان همچنان در اوج خود قرار دارد و شدیدتر از گذشته شده است.

به گزارش برنا؛ مجید شیرانی گفت:با مراجعه ۱۳۹ بیمار به مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیماری با علائم بالینی مشکوک به ویروس کرونا بستری شدند.

او ادامه داد:با احتساب این تعداد بیمار، هم‌اکنون۳۶۱ بیمار در استان در بخش‌های ویژه کرونا بستری هستند که حال عمومی ۷۱ بیمار بدحال گزارش شده است و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شیرانی همچنین از فوت ۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: فوتی‌های ناشی از این بیماری از ابتدا تاکنون به ۵۲۰ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با وجود اعمال محدودیت‌های اجتماعی همچنان کرونا در استان افزایشی است، خاطرنشان کرد: در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد عامل شیوع کرونا در استان دورهمی‌های خانوادگی است و برخی از مردم هنوز در تعطیلی این مجالس همکاری نکرده‌اند.

شیرانی با بیان اینکه کرونا در تمامی شهرستان‌های استان افزایشی است و در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: شهرستان‌های اردل و کیار طی روزهای گذشته بیشترین شیوع را به خود اختصاص داده‌اند.

او همچنین از ۲ برابر شدن تست‌های آزمایشگاهی در استان در آبان‌ماه خبر داد و گفت: با افزایش غربالگری‌ها و انجام تست‌های آزمایشگاهی، شناسایی تعداد بیماران مبتلا به کرونا از شدت بیشتری برخوردار شده و بدین ترتیب در افزایش نرخ شیوع نیز اثرگذار بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز