صفر شدن مرگ‌های کرونایی در استان

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۱:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۹۶۶۱
صفر شدن مرگ‌های کرونایی در استان
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: فوتی‌های ناشی از کووید ۱۹ در استان در ۲۴ ساعت گذشته بعد از سه ماه به صفر رسید.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه ثبت نشده است.

او اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه تاکنون هزار و ۴۲۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

محمدی از بستری شدن ۳۰ نفر در شبانه روز گذشته در کرمانشاه خبر داد و افزود: هم اکنون ۲۰۴ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از این تعداد ۶۲ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند و حال ۲۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

او همچنین از شناسایی ۴۲ مبتلای جدید به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۴۰ هزار و ۳۵۳ مبتلای کرونا در استان شناسایی شده اند.

محدودیت های منع تردد شبانه در کرمانشاه همچنان پابرجا است

استاندار کرمانشاه گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا محدودیت های شهرهای نارنجی برای مناطق زرد همچنان پابرجا خواهد بود که به دنبال آن محدودیت های منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ در کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

هوشنگ بازوند روز شنبه در جلسه ستاد کرونا استان افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان های کنگاور، سنقر و پاوه از لحاظ شیوع کرونا نارنجی بوده و شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث‌باباجانی، جوانرود، اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر، سرپل‌ذهاب، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب و هرسین زرده است.

او تاکید کرد: اگر دستوالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است محدودیت ها دوباره اعمال شود و در بهمن ماه گرفتار پیک جدید کرونا شویم بنابراین همه با هم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

نظر شما